רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 במאי 2015

ווארטים


מחצית מהטעויות שלנו נובעות מפני שהרגש שלנו פועל כאשר עלינו לחשוב, והשכל שלנו פועל כאשר עלינו להרגיש״

״אתם לא צריכים לשנות אף אחד מלבד את עצמכם, היזהרו מאנשים שמנסים לשנות אתכם כדי להתאים לצרכים שלהם״

האדמורים עושים עסק גדול מהדג בטיש כי הם אומרים שצדיקים מתגלגלים בדגים.וקשה למה אדמורים מתגלגלים בדגים וכי יש להם עבירות?אלא שיושב רבי בטיש כמעט בלי מנין ומקנא ברבי פלוני שיש לו הרבה חסידים על הפאראנצ'ס אז מכניסים אותו בתוך דג ענק וטעים ומביאים אותו לטיש של אותו רבי והוא גם נמצא בטיש של הרבה חסידים והרבי מחלק שיריים לכל החסידים וכולם מאוד אוהבים אותו ונהנים ממנו וחולקים לו כבוד אחרון.

יהודי בא לרבי ומבקש שיברך את כלבו והרבי מסרב. אומר לו היהודי אני נותן אלף דולר . אומר לו הרבי:טוב. למה לא אמרת שהכלב התגייר.

אתיופי התחתן עם אשכנזיה ואת הילדים הם רשמו לחיידר של הרבאהרלך כי אמרו להם ששם זה המוסד של הזברות.

האפיפיור רוצה להיות חבר המפד"ל כי אמרו לו שזה מתאים לגוי עם כיפה

תימני אחד בבני ברק בא למקוה בערב שבת עם 7 ילדים.אמרו לו מישהו: אתה תימני לא חבל לך על הכסף. אמר לו: תשמע זה משתלם לי: עשו לי הנחה על עיסקה סיטונאית. וזה חוסך לי נסיעה לים וגם כולם משתמשים באותה מגבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.