רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 במאי 2015

התדרדרות חמורה במצבה של הרבנית של המהרא"ש מברסלב

מאת ברסלבר

הדרדרות חמורה במצבה הרפואי של הרבנית יחנא שפרה בת סאסיא, זוגתו של כבוד קדושת מוהרא"ש זצוק"ל, כך על פי דיווחים המגיעים הבוקר (חמישי) מפי בני משפחה ומקורבים בארה"ב.

הרבנית חלתה לפני ראש השנה האחרון במחלה קשה ועברה תקופה ארוכה של טיפולים רפואיים, כאשר כל העת שהו על ידה בני משפחתה ובראשם מוהרא"ש זצוק"ל שנשא תפילות רבות לישועתה, בין היתר בקבריהם של התנאים הקדושים רבי מאיר בעל הנס ורבי שמעון בר יוחאי, עד להסתלקותו הפתאומית בי"ז בשבט השנה. לאחר פטירתו של מוהרא"ש חלה הטבה משמעותית במצבה של הרבנית ובחודשים האחרונים דווח כי היא נמצאת בתקופת החלמה והתאוששות.

כעת כאמור חלה הדרדרות חמורה במצבה הרפואי ולפיכך היא אושפזה ביום שני האחרון שוב פעם בבית החולים. על פי הודעה שהתקבלה הבוקר בשמו של בנה הרה"ח ר' נחמן שיק שליט"א התבקשו תלמידיו של מוהרא"ש "להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים על אשת חבר כחבר הרבנית מרת יחנא שפרה בת סאסיא, שנמצאת במצב קריטי עקב המחלה שחזרה יותר ממה שהיה קודם! והן אל כביר לא ימאס בתפילת רבים וימהר את רפואתה בקרוב".

הרבנית מתגוררת לצד בני משפחתה בשכונת בורו פארק שבברוקלין, שם חייתה מאז נישואיה למוהרא"ש זצוק"ל בשנת תשכ"ב. היא ידועה כמי שעברה תקופות קשות במהלך החיים לימינו של בעלה הקדוש אשר סבל כידוע מתהפוכות, קשיים ורדיפות רבות במשך שנות חייו בעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.