רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 במאי 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

אבי שיף בחדרי חרדים בראיון:"מחר ישיבה אחרונה של הממשלה היוצאת. ביום שני ההצבעה על הרחבת הממשלה". האם הממשלה הצרה תהיה בבעיה כבר בהצבעה הזו? מי שולט באופוזיציה, איזה קרדיט רוצה לפיד לקחת לבוז'י? ומי יקבל את התיקים הבכירים בליכוד?
משה הלר ידיעות י-ם בראיון:"ההטרדות של פעילי הפלס נוהלו באמצעות חוברת ובה מספרי טלפונים של ראשי החברות במשק, בעדויות שהוצגו השבוע הובאה עדות של עובדת באחת החברות שעזבה את הארץ לאחר שלא עמדה במסכת ההטרדות". והאם טריגר נכנע?
ישראל אוחיון 'השבוע באשדוד' בראיון:"האדמו"ר מפיטסבורג נפגש בלוס אנג'לס עם הבעלים של מתחם 'הביג' בעיר במטרה להביא לסגירת המקום בשבתות". האם הם הביעו נכונות? מתי תיערך הפגנה המונית אם לא יחול שינוי? ואיך גולדקנוף מעורב בענין?
הכתרה מרגשת בבני ברק!  כתבנו יוסי גליק בראיון:"לאחר דרמה ארוכה ובהוראת הגראי"ל שטיינמן הוכתר השבת הרב אהרון אוסטרן לרב בית הכנסת צא"י בשכונת רמת אהרון בבני ברק, הוא נחשב לאחד מתלמידי החכמים הגדולים בבני ברק!". ומה היתה הדרמה סביב הבחירות לגבאות בבית הכנסת?
יוסי זליקוביץ בסיקור מקיף על השבת בהר מירון: "היו פה כ10 אלף איש ששבתו בציון הרשב"י התעלות מיוחדת הורגשה באוויר!  2 פינויים לבתי חולים". ומה הפעילות של ארגון חסדי שבתאי במשך השנה?
להאזנה:055-980-8000 או מכשרים: 058-625-3333
קו המהדורות המרכזיות מכשרים
053-423-99-20

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.