רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם

עמית סגל בטוויטר - פרסום ראשון: נתניהו וארדן נועדו ממושכות בניסיון להחזיר את מס׳ 2 בליכוד לממשלה. רה"מ הגיש שורת הצעות, עדיין אין הסכמות.
---------------------
הרב יוסף ברגר מרבני 'קבר דוד המלך' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "אני קורא לציבור להשתתף היום בהפגנת ענק בשעה 17:30 מול איצטדיון ארנה בירושלים, מול מקום התכנסותם של אנשי המסיון הנוצרי הרוצים להגביר את פעולותיהם הטמאות בהעברת יהודים על דתם ולכפור באחדות ה', אוטובוסים חינם ושיירת רכבים תצא מכיכר זוועהיל בשעה 16:30, איש בל ייעדר"..
 ---------------------
יקי אדמקר בטוויטר: זו לא עוד בדיחה, הודעה לעיתונות שנחתה זה עתה במייל: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ לפיד העביר אתמול שיעור על משה רבנו במסגרת אירוע תיקון שבועות מוקדם.
 ---------------------
בשעות האחרונות הגיעו לתפילה בציון ה'אהבת ישראל' מויז'ניץ בביה"ח בב"ב לרגל יום ההילולא: האדמו"ר מדז'יקוב, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, הרה"צ רבי ברוך שמשון הגר רב קהילת ויז'ניץ מאנסי בבית שמש, והאדמו"ר מאנטניא.
 ---------------------
רה"מ בנימין נתניהו לליצמן בטקס חילופי השרים: "אתה שר בריאות מלא מוצלח ומוערך עם כל הסמכויות. הגיע הזמן שתהיה שר גם בתואר. אם בג"צ יכריע שתהיה שר, אנו נתמוך בזה".
 ---------------------
בטקס חילופי השרים במשרד הבריאות: רה"מ נתניהו, ליצמן , פירר, הנגבי, מוזס, אייכלר, מקלב, גפני, מוטי בריסק, זייברט, לופוליאנסקי, לייזרזון, טוביה פריינד, רייניץ, מנהלי כל קופות החולים, משי זהב, וזאב קשש יו"ר איחוד הצלה.
 ---------------------
מוקד זק"א: התקבל דיווח על פיגוע דריסה בירושלים ליד הר הזיתים, המחבל נוטרל.
 ---------------------
דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים קל עד בינוני כתוצאה מפגיעת רכב בצומת א טור בהר הזיתים בירושלים, הנהג הדורס נורה ע"י כוחות הביטחון ומצבו אנוש, נסיבות האירוע בבדיקה של משטרת ישראל מחוז ירושלים ומסתמן כי הרקע לדריסה הינו לאומני.
 ---------------------
הבוקר: טקס כניסת ח"כ ליצמן ללשכת שר הבריאות בהשתתפות ראש הממשלה.
 ---------------------
מזל טוב! הערב: בר מצווה לבן עורך 'בקהילה' אברהם דב גרינבוים בבית שמש. חתונת כתב 'כיכר השבת' ישראל כהן בב"ב. בר מצווה לבן חיים קליגר מנכ"ל מגזין 'זמן' בירושלים..
 ---------------------
השר דרעי ב'קול חי': "מי שמפקפק וחושב שההסכמים שחתמנו הם על הנייר בלבד - יתבדה. כל הסעיפים שנחתמו עם ש"ס ויהדות התורה ייושמו עד הפסיק האחרון. שתי המפלגות החרדיות עובדות ביחד. אין לנו לוקסוס לריב".
 ---------------------
סגן השר ח"כ יעקב ליצמן החל את תפקידו בביקור פתע בבית החולים אסף הרופא.
 ---------------------
ברכת מזל טוב ליו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס לאירוסי הנכדה.
 ---------------------
סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש ב'קול חי': "המשימה כבדה מאוד, בימים האחרונים אני יושב עם הפקידות הבכירה במשרד החינוך, כך שנוכל לתקן את מה שנעשה בשנתיים האחרונות. לשר בנט יש עניין לפעול למען הציבור החרדי".
 ---------------------
מינוי נוסף בש"ס: אבי רוזן מ'יום ליום' ימונה ליועץ התקשורת של יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי.
 ---------------------
שמעון גפסו שוב יוצא לחופשה - מועצת העיר נצרת עילית החליטה הערב למנות במקומו את נתנאל טוויטו. מדובר בראש העיר הצעיר ביותר בארץ, בן 29.
 ---------------------
'הקול החרדי': לאחר שנים - האדמו"ר מסאדיגורה נפגש הערב לפגישת פיוס עם מנכ"ל המוסדות לשעבר חיים יצחק כהן.


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ---------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
ליצמן ופרוש סגרו מעגל וחזרו היום לבריאות ולחינוך!
סגן מנהל ביה"ח 'הדסה' ד"ר אשי שלמון בראיון: "מערכת הרפואה מצפה לבואו של ליצמן. לא כולם מסכימים איתו, אבל כולם מעריכים אותו. גם יריביו הגדולים יודעים שהוא אחד המנהיגים המשמעותיים בעולם הרפואה. בכוונתו לטפל במשבר בהדסה".
מנדי שוורץ ששימש יועצו של פרוש בחינוך בראיון: "גם כשהיה עם גדעון סער עליות ומורדות, הצלחנו להביא הישגים רבים לחינוך החרדי. בנט בשיחות פרטיות שואף שהנתחים שירדו לחינוך החרדי יחזרו במלואם. פרוש לא חושש ממכשולים ודברים יזוזו מהר. אם יתנו ליישם מה שנקבע במו"מ הקואליציוני, יהיו הישגים גדולים לחינוך החרדי".
סערת המיסיונרים בירושלים - משה לחובר מראשי 'לב לאחים' בראיון: "זה מהאירועים המסוכנים ביותר, הגופים הכי קיצוניים במיסיון מארגנים אותו. המשימה שלנו כעת: פועלים למנוע מעוד ועוד יהודי לא להשתתף שם. החלטנו לא לתת יד להפגנות, כדי לא לתת להם פרסום. מחכים להחלטת הרבנים האם יחרימו את ארנה".
ההסתה באשדוד - מוביל ההסתה דניאל מרקויטש בראיון: "אנחנו מרגישים שגונבים לנו מרכז בילוי. שום לחץ דתי לא יעזור. גם אם יחרימו את כל העסקים בעיר הקניון לא ייסגר. העצרת אתמול לא השפיעה עלינו".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 ---------------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
• הנציגים החרדים בעירית ירושלים הגיעו לסיכומים שימנעו הטפה לנצרות בכנס באיצטדיון הארנה, אך למרות זאת הפגנה תערך מול האיצטדיון מחר. חבר מועצת עירית י-ם אריה קינג והרב אלדד שמואלי בראיון משותף: "קוראים לכל יהודי להגיע ולמחות".
• אבינועם קוטשר ראל״ש הרב שטרן: אם מדובר באירוע נוצרי אז שיקיימו. אם זהו מיסיון אנחנו נמנע זאת. הרבנים לא מתואמים עם הסיעות החרדיות.
• יום אחרי העצרת וההסתה נגד החרדים נמשכת; משה גרינבוים מאשדוד: אם חרדי היה מסית הוא היה בכלא. אין חשש שחילונים מהעיר יתקיפו חרדים.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, יקי אדמקר, וישי כהן: למי הקרדיט על סבסוד המעונות לאברכים? מה הם הסמכויות של פרוש במשרד החינוך?
• בני משפחת הרב שלמה שטנצל זצ”ל יוצאים למאבק נגד בית החולים 'מעיני הישועה', בנו יונתן שטנצל בראיון: "בידינו תיעודים ברורים של זלזול בקדושת החיים, הסרטים וההקלטות יחשפו בכמה שלבים אם לא יפטרו את אותם רופאים ומנהלים".
• שני ספרי תורה יוכנסו לבית המדרש 'ברדיטשוב' בביתר ביום חמישי הקרוב, גבאי בית הכנסת אלחנן שרשבסקי: בשבת האחרונה אורח הפתיע אותנו ותרם בעליה לתורה ספר תורה שכבר הוכן לע”נ קרוב משפחתו.
• מסע האדמו"ר מנדבורנא לעיירה בישטנא להכנסת ספר תורה לציון האדמו"ר רבי מרדכי מנדבורנא זצ“ל הרב אברהם קובלסקי בראיון היישר מהמקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.