רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 במאי 2015

קורבן פסח במגדל העמק: הרבנים: לא לכפר חב"ד

מאת חב"דניק

קורבן פסח במגדל העמק, לא יאומן כי יסופר, שמעתי מחבר קרוב מה שעוללו לאחיו, והחלטתי לפרסם זאת למען ישמעו ויראו, ויספיקו עם הדרך הנלוזה הזו, מידת סדום.

בסעודת משיח בשביעי של פסח במגדל העמק בבית הכנסת חב"ד בעיר, נערכה סעודה ששם ראשי המדברים היו: ראש הישיבה, הרב יצחק גולדברג, המשגיח בישיבה הרב הנדל והמשפיע בישיבה הרב מנחם דברוסקין, כטוב ליבם ביין, רמסו עד עפר תלמיד ישיבה תושב העיר מגדל העמק ובוגר התלמוד תורה החבדי בעיר.

פשוט השפילו ביזו אותו לעיני כל הקהילה הנדהמת, הזו תורה וזו שכרה, ילד טוב ירושלים ממשפחה מכובדת בעיר, שכל חטאו ופשעו שהלך ללמוד בכפר חב"ד בישיבה ולא בישיבה במגדל העמק. אין מושג כזה הוי גולה למקום תורה.
איך הלך ללמוד במקום שליבו חפץ בכפר חב"ד ולא הגיע למגדל העמק. ובהיותו בחור טוב שרבים מושפעים ממנו הלכו אחריו לכפר חב"ד גם, אך מנהגי הישיבה במגדל לא ראו זאת בעין יפה והחליטו לערוך מהבחור הצנום קורבן פסח ציבורי לעין כל, כמעט שחטו אותו במילים לעין כל, לעיניהם הנדהמות של הקהילה הנפחדת, הרגילה לשלטון עריצי דיקטטוריי רע וחסר מעצורים.

אך הפלא בעיני הקהילה שהתנהג בהתנהגות ותאוות השלטון הוא המשפיע מנחם דברוסקין שבדרך כלל שומר על כבודו ונחמד עם כולם, אך הפעם רצה להגדיל את מעמדו, ופשוט עזר להם להפשיט את עורו, ולהלבין נער בחור ישיבה ולהפכו למסכן... כי לא שמע לשלטון העריץ.
דיברו אליו לא יפה ולא מכובד בטח לא בפני ציבור בטח לא בבית הכנסת שנלקח מהציבור ובטח לא במעמד קדוש ונשגב של סעודת משיח...

שלטון דיקטטורי אפל במגדל העמק שצריך להפסיקו תיכף ומיד, התקשרו והביעו מחאה. די נמאס! כל זה מצטרף לרשימת מעללים שאין הדעת יכולה לסבלם, אנו מלאי תקוה, שפרסום הדברים יביא שינוי בהתנהגות הבלתי הולמת, ובאם לא נחשוף לציבור סיפורים מצמררים, עד אשר יתנו לאנשים לחיות בשלום, כפי אמונתם ודרכם.
חסידים כואבים מקהילת אנ"ש בצפון

חברי הקהילה בהלם מהתנהגות הרבנים, במקום לסייע לקהילה, מעמידים שלטון רומסני, כבד וקשה, ללא רחם, ופוחדים לפצות פה מול ההתנהלות המחרידה שאין לה תקדים אח ורע, כל מי שיש לו השפעה על דמויות אלו נא לסייע לקהילה החבוטה. ועל האיישים שצריכים להמתין מתי יפנה הרב(ים) את התותח לכיוונם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.