רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי': - חיים שאולזון על מירון

יהדות התורה בקואליציה והתקשורת פתחה במסע הסתה!

אבי שיף: "דרעי ונתניהו נפגשו הערב בירושלים, בפגישה השתתפה דמות מעניינת נוספת. ההישג של דרעי היום הוא הסכמה על ביטול מע"מ על מוצרי המזון, עדיין אין הסכמה על התיקים". האם יספיקו להקים ממשלה בזמן הנותר?

ח"כ פרופ' יוסי יונה ׳המחנה הציוני׳ בראיון: "המהלך של יהדות התורה להעלאת קצבאות הילדים נחוץ לכלל הילדים בישראל, אין סיבה שאנחנו נצעד מאחורי כל המדינות בעולם בנושא הקצבאות. המדינה לא צריכה להעניש אף ילד כדי לגרום להוריו להכנס לשוק העבודה, השיטה הזאת לא מוסרית ולא אפקטיבית! צריך לדאוג לחרדים למקומות עבודה מתאימים!"

ח"כ מיקי זוהר ׳הליכוד׳ בראיון: "לכולם נמאס מההסתה שמתחדשת כלפי המגזר החרדי, אני מתכוון לפעול בקדנציה הזו למען הגברת המסורת במדינה. ואיך הליכוד יסתדר עם חלוקת השלל שנותר לאחר ההסכמים עם המפלגות?

הרב יצחק פרץ רב העיר רעננה בראיון: "הנוצרים הולכים להביא יהודים מכל הארץ להטבלה לנצרות וזאת באישור הבג"ץ, נצרות זו עבודה זרה, זה יהרג ואל יעבור!  החלטנו לקיים עצרת תפילה ענקית בהשתתפות כל תושבי העיר מול מקום טקס ההטבלה, יבואו דתיים וחילונים כדי למחות בכל הכח!"

שוב עוקץ ענק בבני ברק! עו"ד רענן גל בראיון: "אנחנו בתחילתה של פרשה גדולה מאוד, מדובר על עשרות מיליוני שקלים! נתנו לאנשים הרגשה שיש להם בטחון מוחלט לכסף, וכנראה שבסוף הכסף לא יוחזר למי שהשקיע". כיצד נמנעים מהשקעות מסוכנות, ומה על הנפגעים לעשות כעת?

הבלוגר חיים שאולזון בראיון סוער: "מירון הפכה למקום של ביזנס, צריך שמישהו חיצוני יתפוס את השליטה על המתרחש שם. האם למדינה נוח שיש מלחמות פנימיות בין הארגונים? מה היה בועדת החמישה? מה חלקם של חברי הכנסת החרדים ומי מהם רק מחפש כותרות?

אהרן רבינוביץ עורך ׳כיכר השבת׳ בראיון: "לאחר שתיקה ארוכה אהרן הרמתי ורעייתו מעניקים ראיון מקיף ובו מתייחסים לטענות השונות ומדברים על הכל". האם הם מבינים את ההורים שבנותיהן ניתקו את הקשר? האם הבנות נמצאות במקום מרצונן?.

העיתונאי אהרן גרנות ׳משפחה׳ בראיון מרתק מיד עם שובו מאזור האסון בנאפל: "גם החילונים הכי ציניים אמרו שם שעם כמו היהודים יש אחד בעולם, ומגולל את החווייה המטלטלת במקום. בית חבד, החילוצים, העוני ברחובות, שבוע בלי חשמל ומים. ומה אמר לישראלים בטיסה ששבה הערב לארץ?.

להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 053-423-8871 מכשרים.

054-717-5036 המהדורות המרכזיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.