רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 21 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


הגיע שעת הנקמה: יוסי שווינגר המיועד להיות מנכ"ל משרד הדתות החליט לעשות סדר במתרחש בכותל לדברי מקורבי שווינגר כמי שסבל מנחת זרועו של רב הקוטל שמוליק רבינוביץ עד כדי כך שכמנכל המקומות הקדושים לא הורשה להיכנס עם רכבו לרחבת הכותל ועוד התעללות כפי ידו הרחבה של רבינוביץ ומרגע ששוינגר יכנס לתפקיד יקבע זמן מוגבל לכהונת רב הכותל. צפי לקרבות בין השנים.
----------------
יקי אדמקר בטוויטר: זו לא עוד בדיחה, הודעה לעיתונות שנחתה זה עתה במייל: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ לפיד העביר אתמול שיעור על משה רבנו במסגרת אירוע תיקון שבועות מוקדם.
 ----------------
בשעות האחרונות הגיעו לתפילה בציון ה'אהבת ישראל' מויז'ניץ בביה"ח בב"ב לרגל יום ההילולא: האדמו"ר מדז'יקוב, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, הרה"צ רבי ברוך שמשון הגר רב קהילת ויז'ניץ מאנסי בבית שמש, והאדמו"ר מאנטניא.
----------------
בחתונת ישראל כהן מ'כיכר השבת' השתתפו עד כה: האדמו"ר מויזניץ, הגר"ד לאו, הגר"ש רבינוביץ, גפני, מוזס, יעקב אשר, יוסי דייטש, יוסי אליטוב, יאיר שרקי, יהודה שלזינגר, חיים גריידינגר.
 ----------------
אריה דרעי בטקס הרמת כוסית לכבוד חג השבועות לנציגי ש"ס: "אם מישהו חושב שאנחנו נעבוד קשה כדי שהוא יקבל את המשכורת או את הרכב ויוכל להתעלם מפניות שישכח מזה ושיחפש עבודה במקומות אחרים. בש"ס הוא לא יישאר, ואני מתכנן לעשות את זה מיידית. אני מקדם מאוד מהר אנשים, אם אני שם עין על מישהו שהוא עושה את עבודתו אמונה, הוא מיד מתקדם והשמים הם הגבול, אבל שתדעו שיש גם עונש בצד".
----------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין את לפיד לפגישה לראשונה מאז הבחירות.
 ----------------
בברית לבן מוישי פרוש מנכ"ל 'המבשר' באולמי קונקורד: ח"כ מוזס. חנוך זייברט. מאיר רובינשטיין. יוסי דייטש. שרוליק פרוש. צורי קריספל. בנימין ליפשיץ. רוני פאלוך. אבי אבוחצירא. מאיר גל. אורן אלימלך. איסר בריסק.
----------------
בני ברק: מתנדבי איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה על בן 32 שנמשה מבריכת המקוה ברחוב ברויאר ללא הכרה וללא דופק ונשימה, נקבע מותו, נסיבות האירוע בבדיקה.
----------------
בבר מצוה לבן עורך 'בקהילה' אברהם גרינבוים השתתפו אמש: הגר"ש רבינוביץ, מאיר גל, חיים כהן, יעקב ריבלין, יצחק גולדקנוף, יענקי ויו"ט ביכלר, גואל ועקנין, קובי איזק.
 ----------------
'אייס': 60 עובדי 'ידיעות אחרונות' יעזבו בקרוב, חלקם יפוטרו וחלקם יפרשו.
 ----------------
סגן שר החינוך ח"כ פרוש לקאהן וחכם ב'קול חי': "מצב האברכים קשה מאוד. תקציב הישיבות שיגדל באישור התקציב הקרוב יחזיר את המצב לקדמותו".
----------------
אילוצי האופוזיציה: בוז'י הרצוג הורה לעמיר פרץ לבטל את נסיעתו שבוע הבא למרוקו, כדי לא לפגוע באופוזיציה המגובשת.
 ----------------
'משפחה' לחג: פרופיל על האדמו"ר מלעלוב. 'בקהילה' לחג: פרופיל על הגר"מ גרוס.
 ----------------
אתר 2525: נהג ג'יפ נפצע בינוני עד קשה ושלושה נוסעים בג'יפ נהרגו כתוצאה מפגיעת אוטובוס בכביש 40 בסמוך לצומת להבים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'נגב' העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים ולנהג האוטובוס שנפגע אף הוא באורח קל. צוותי זק"א פועלים בזירה.
----------------
מאיר פרוש ב'קול חי': "מי שחשוב לו לומדי התורה מול שלטונות הגיוס - לא ידבר על כך בתקשורת. יש לנו הסכם קואליציוני ושינוי החוק הוא דבר ברור ויסודי".
 ----------------
ברסלב נייעס: הרב הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה מספר בראיון נרחב כי השנה צפויים להגיע לאומן ולמעזיבוז' אלפי איש יותר מכל שנה לקראת חג השבועות, קורא לציבור לעשות ביטוח רפואי לפני ההגעה לאוקראינה בכדי למנוע עוגמת נפש וחסכון בכסף בעת הצורך, ומדווח כי בעקבות הטרגדיה באומן בשנה שעברה יש היערכות שונה וממליץ לא להכנס לטבול בנהר מחשש לסכנת חיים

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
סגן שר הבריאות ח"כ ליצמן בפתיחת טרם בבאר שבע: "אני סוגר פה מעגל, את הביקור פתע הראשון שלי עשיתי פה בבאר שבע, בסורוקה. אני אדאג לפתוח עוד חדרי מיון קדמיים".
 ----------------
יאיר לפיד למשה גלסנר בקול ברמה: "יש כלפי דיס אינפורמציה בתקשורת החרדית. חשוב לי לנהל דיאלוג עם הציבור החרדי. טעיתי. לא עשיתי מספיק דיאלוג עם החרדים. מעולם לא אמרתי שהחרדים לא ישבו איתי בקואליציה". והוסיף: "השוויון בנטל מקרב ביננו ולא מפריד".
 ----------------
קלרמן נפגש היום עם מפקד המחוז צ'יקו אדרי, לדון בדרכים להגברת השמירה לכותל בחג השבועות.
 ----------------
גל“צ: בית משפט בשווייץ פסק כי ישראל תחויב לשלם יותר ממיליארד דולר לאיראן. זאת לאחר בוררות ארוכה על מחלוקות בקצא"א, שבבעלות משותפת של ישראל ואיראן
 ----------------
 רה"מ בנימין נתניהו מינה את מַימוֹן שְמִילָה למנכ"ל זמני של משרד התקשורת.
 ----------------
אוריה אלקיים בטוויטר: בש"ס מחכים למנכ"ל הדתות אלחנן גלט שיגיש את מכתב ההתפטרות המיוחל. הוא מצדו לא ממהר כלל. מחכה כנראה למכתב פיטורים.
 ----------------
הסקופים: שר הדתות דוד אזולאי הגיע לביקור אצל הגר”ש בעדני בכולל בבני ברק
----------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן, איתי גדסי, משה ויסברג: מה הסיכוי לבגצי״ם נגד דרעי ליצמן גלנט? האם יש שת״פ בין כחלון לגפני ודרעי?
• פנחס כהן יו״ר ועד העובדים בביתר: סה״כ עשינו שביתת אזהרה ועדיין יש בידינו אפשרויות מגוונות כמו שביתת פתע וללא הגבלת זמן. הרצון שלנו הוא להגיע להידברות.
• הרב רמי ראב״ד לשעבר רב חיל האוויר: יש חשש לחייהם של אותם קצינים שתמונותיהם פורסמו בקמפיין החרד״קים. חמור שהמשטרה לא עוצרת את העומדים מאחורי הקמפיין.
• חיים אבני מאתר כיכר השבת בתחקיר מיוחד: מי חיסל את המחבלים בפיגוע בהר נוף? ומי ירה בשוטר?
• רה״ע צפת אילן שוחט מגיב לראשונה על איסור כניסת הצלם החרדי: חברי המועצה הרגישו שעושים מהם צחוק וביקשו לשים לכך סוף.
• כתב יום ליום אברהם ישראל פרידמן על הפרויקט המיוחד לחג השבועות ״חברי המועצת מספרים על לימודיהם בישיבה״.
• והאברך צבי רייכר שהצליח להביס את עי׳ י-ם בביהמ״ש על דו״ח חניה לא הוגן בראיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.