רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 במאי 2015

נבלים וצבועים - אייכלר והבעלזאים שלש שנים מונעים מחרדים בבית שמש להתיישב בבתיהם

לכבוד הרב שאולזון שליט"א

נכנסים עכשיו לשנה השביעית של ייסורי המתנה וציפיה של מאתיים וחמישים משפחות של אברכים יראי שמים מכל גווני הציבור החרדי, ליטאים, חסידיים, ספרדים, שנרשמו מלפני שישה שנים לפרוייקט הדירות של הרב יהודה סילמן בבית שמש. ומתגלגלים לבנתיים בתנאים לא תנאים במרתפים ובמחסנים במחירי שכירות מטורפים.
אני אישית מכיר כמה מהנרשמים והוריהם ומשפחתם שזה כבר עולה להם בבריאות ההמתנה המייגעת ומורטת העצבים הזאת, אשר כל יום זה הוצאות שכירות, והמשפחות גדולות ונוספים עוד ילדים, ובעיקר הצער האיום של אי הוודאות בקשר להמשך או ידיעה כלשהי על אור בקצה המנהרה.
והנה בשלושת השנים הראשונים העיכובים היו שינויי תבע בעיריה, ועכשיו שהעירייה כבר אישרה את הבנייה והרבה גורמים בעיריה הם בעד הפרוייקט, קמו להם קבוצה גדולה של חסידי בעלז שגרים בסמיכות לפרוייקט וכבר שלושה שנים שמעכבים את הבנייה בכל דרך אפשרית וחוברים לכל גורם שרק מתנגד לפרוייקט ואפילו חילוני או שונא חרדים, העיקר שזה לא ייבנה,
ולפתע נהיו הבעלזאים אנשי חוק על חשבון תושבי הסביבה...
הגיעו מים עד נפש וחייבים להזכיר לתושבי רמה ב את גזילת המתנ"ס השכונתי הענק שבעלז גזלו מהם (על ידי תשלום מאה אלף דולר במזומן ל... נגד החוק) האם זה כן חוקי?
די, עד מתי חרדים ימנעו מאחיהם החרדיים לגור בבתיהם וישלחו את הנבל אייכלר לכנסת לצעוק בכל אפשרות על מצוקת הדיור שהחילונים עושים לחרדים התמימים והישרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.