רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

אבי שיף: "הבוקר נכנס ליצמן לתפקידו בטקס מכובד בהשתתפות נתניהו וכל בכירי מערכת הרפואה בישראל והרב אלימלך פירר! גם דרעי ערך היום הרמת כוסית לצוות שלו". מדוע אוהבים כל כך את ליצמן במערכת הבריאות? והאם דרעי חושש מהבג"ץ שהוגש נגד מינויו לשר?
הבלוגר חיים שאולזון בראיון: "ליצמן שאומר שיש קהלים שלא הצביעו מתוך דגל, טועה כי המפלגה גדלה במספרים למרות שהוא וגפני אשמים באיבוד קולות חבד. האם החלוקה ההיסטורית בין דגל לאגודה צודקת? החסידיות הגדולות מצדיקות נציג בכנסת?
רפי רותם קצין חקירות ומודיעין ברשות המיסים לשעבר בראיון: "כיצד עובדת השיטה של השחיתויות במערכת המשפט? "אני העברתי לרות דוד חומרים נגד בכירים ברשות המיסים אבל היא קברה אותם, 3 פעמים עברתי תאונות דרכים כדי להרתיע אותי ואני מקבל איומים על חיי מידי תקופה אבל אני ממשיך".
פיני לחיאני העוסק בשיפוץ וריהוט בתי כנסת מספר בראיון: על 33 שנים של השקעה וטיפוח בתי כנסת בכל הארץ, מי האב שתרם מעל ל 50 בתי כנסת בכל הארץ לע"נ בנו שנרצח בברזיל?  מה מיוחד בבית הכנסת הסודי בקריה, ומדוע הוא מסרב לפניית מוסלמים שמבקשים ריהוט למסגדים?
ישראל אלמסי ראש צוות דן בארגון 'ידידים' בראיון: "לפני שבועיים נגנב לי האופנוע והערב חברים שלי הפתיעו אותי באופנוע חדש בדיוק כמו האופנוע שנגנב!". כיצד התארגנו החברים להפתיע אותו, ואיך משיגים חברים טובים כל כך?
חברת התעופה שסרבה להטיס תינוק חרדי לברית מתחת גיל 8 ימים-סוכן הנסיעות מיכאל דייטש בראיון: אני אישית יצרתי קשר עם החברה לפני הטיסה ונאמר לי שאין שום בעיה התינוק יכול לטוס אבל שההורים הגיעו לנתבג נאמר להם שהתינוק לא עולה לטיסה, המשפחה תגיש תביעה נגד חברת התעופה הבלגית, בני הזוג ערכו את הברית בציון שמעון הצדיק".
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או 053-428-1264 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.