רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במאי 2015

בינתיים לא הוכח שרמתי לא בסדר

מאת מגיב

ועכשיו לגופו של עניין, ומבלי להביע דעה מי צודק,  אך מכל הכתבות שהיו על רמתי, עוד לא נכתב שורה מה עשה האדם שאינו בסדר, ולא איך מה שהוא עושה זה כת!
נכון, לכאורה אסור לגרום לבנות לנתק קשר עם הוריהם, נכון לא יפה שמחתן אותן ללא הוריהם, אך מדובר בבנות 18 ומעלה וזכותם לעשות כרצונם
אז שוב, מי יכול לומר מה לא בסדר?
בנוסף הייתי עכשיו מחוץ לסמינר ויש שמה הורים ושכנים שאומרים שטוב לבנות שמה, ואומרים שזה לא בסדר שאהרן מטייל איתן בלילה, וזה נכון אך עדיין מה עשה שאינו בסדר?
מילא היו אומרים שהוא "נוגע" בהם עם כל המשתמע מזה, הייתי מבין אך לא היה אחד שטען כן ולכן כנראה אין אלו מניעיו אחרת זה היה כבר קורה!
אז מה לא בסדר שמה.
ואגיד מה שאמרתי בעבר, שמעתי מאנשיו נאמנים מאוד, שהרבה פעמים הגיע לרב השכונה רב יעקב בלוי וביקשו שיצא נגדו, (לאלו שלא מכירים, הרב בלוי לא ידע פירוש המילה "פחד" כשהגיע לנושאי דת ומדינה) אך לא הסכים לחתום ולצאת נגדו באומרו שלא היה מי שהוכיח ולו דבר אחד נגדו.
אך מעבר לכך, הניסיון המר הוכיח במשך 50 שנה מוכיח, כשהשלטון המקומי/מדיני יוצא חוצץ נגד מישהו חרדי ורוצה להפילו ולהשמידו בדר"כ זה ההוכחה הכי גדולה שהוא עושה לשם שמים ולכן היצר הרע והסט"א פועלים הכי חזק.
ושוב, לסיום, אינני אומר שאהרן רמתי צדיק, אינני אומר שהוא בסדר, (ויש לי מחשבות בעניין שאשמור לעצמי - וגם קצת ידע שאין לאחרים) אני אומר שלפני שמגיעים להחלטות יש לבחון ולבדוק ונכון לרגע זה לא היה מי שאמר והוכיח מה לא בסדר שמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.