רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 במאי 2015

הגר"מ שטרנבוך רעידת האדמה בנפאל בגלל הגיורים הפסולים בישראל

מאת עדה'ניק

בשיחתו השבועית של מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א בהיכל ישיבתו הגדולה ברמות ביום רביעי, התייחס השבוע מרן הראב"ד לרעידת אדמה שהתרחשה ב"נפאל", ואמר "השבוע שמענו שבמדינה רחוקה "נפאל" היה רעידת אדמה, וביתם של רבים נעשה לקבורתם, אלפי אנשים נשים וטף נהרגו במיתה משונה, ויש שכבר מתחילים לחשוש אולי ח"ו תגיע רעידת אדמה גם לארץ". 
  
הראב"ד הוסיף "ידוע שכל מה שעושה הקב"ה בארצות רחוקות, התכלית בזה הוא לעורר את עם ישראל, וא"כ צריכים אנו לשים ליבנו לדבר, ולחשוב על מה עשה ה' ככה בארץ רחוקה". 

בשלב זה  פתח הראב"ד מדרש תהלים (שוחר טוב תהלים י"ח) והקריא מתוך דברי המדרש על הפסוק "ותגעש ותרעש הארץ" – "בעוון עריות ומשכב זכור הקב"ה כועס והאדמה תרעד וההרים יעשנו"

 מרן הראב"ד אמר "לפי דברי המדרש, ראוי לראות ברעידת אדמה כעין התראה משמים לפעול ולעשות למנוע את חילול ה' בהתרבות עוון זה.  

ואמנם ברוב רחמיו חס עלינו הקב"ה ולא הביא את העונש עלינו, אבל כדי שלא נשכח את המושג שקיים עונש נורא של רעידת אדמה על עוון זה, שלח לנו הקב"ה אזהרה ממדינה רחוקה כדי שנזכור שעונש זה קיים.   

 ולכן חייבין אנו למחות יום ולילה בשעה שרבבות נתגיירו בצבא או חוץ לצבא על ידי רבנים משרתי הממשלה בלי קבלת מצוות כדין, ועל פי דין הם גויים גמורים, ואח"כ בנות ישראל נישאות לגויים אלו באיסור עריות החמור, ואז הקב"ה מסלק את השכינה מאיתנו וכמבואר בגמ' בקידושין, וכאשר הקב"ה שומע מאיתנו קול מחאה, אז לא יבוא עלינו קצף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.