רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


בתאונת דרכים שהתרחשה אמש בחזור ממירון, נפצעה אנושות מרת שיינדל מונד ע"ה מבית שמש, וביום שישי נקבע מותה בבית החולים.
------------------
הגבאי של האדמו"ר מבעלזא אליעזר וינד ביקש שאף אחד לא יצטרף לנסיעת האדמור לעיירה בעלזא שבאוקריינא
------------------
המקובל הרב דב קוק: ״אם אני עוזב את העולם זה בגלל הפריצות בטבריה״
המקובל הרב דב קוק ממשיך במאבקו על קדושת העיר טבריה, כשבמרכז המאבק חוף חילוני הממוקם מול בית העלמין בעיר ללא שום מחיצה שמפרידה בין קברי גדולי ישראל לחוף הפרוץ. הבוקר אמר הרב לחסידיו: "אני אני עוזב את העולם בגלל הסיפור הזה, גם בשמים אני לא אמשיך ולא אשתוק
------------------
הרצוג בתגובה למתקפה של לפיד נגדו: "מצחיק שמי שחמאת ממשלת לפיד- נתניהו הכושלת עדיין מרוחה על ראשו, משחק אותה אופוזיציה".
------------------
השלכות ראשונות מהקואליציה הצרה: חה"כ מוזס נאלץ לבטל את השתתפותו במסע הקודש של האדמור מויזניץ לאוקראינה בשל מושבי הכנסת בשבוע הקרוב.
------------------
ארליך בטוויטר
‏בדצמבר 2014 החליט נתניהו שאי אפשר לנהל ממשלה עם יאיר לפיד. במאי 2015 מבין בוז׳י הרצוג שגם אופוזיציה אי אפשר לנהל איתו.
------------------
'ערוץ 10': בישראל ביתנו טוענים: הליכוד מנסה לפרק לנו את המפלגה. הציעו לאורלי לוי וסופה לנדבר את תיקי הרווחה והקליטה
------------------
הנה זה הגיע: בכיר בשס דורש לחקור כיצד קרתה הטעות בתואר שניתן ליו"ר שס אריה דרעי בו כונה "הגנב" בעיתון יום ליום ולמצות את הדין עם האחראיים. "קיים חשש שמדובר באדם המזוהה עם היו"ר הקודם ועשה זאת בכוונה תחילה נשקול להגיש תלונה במשטרה ונאחד זאת עם התלונה בנוגע לזיוף מכתבו של הרב דוד יוסף" אומר הבכיר
------------------
נדב פרי בטוויטר: נתניהו החל להיפגש היום עם חברי סיעת הליכוד לקראת מינויי השרים. איוב קרא נמצא עכשיו בלשכה.
 ------------------
סגן שר הבריאות המיועד ח"כ ליצמן הגיע היום למרכז הרפואי 'מעיני הישועה' לרגל הרחבת וחנוכת מיון מחלקת ילדים.
 ------------------
'ערוץ 2': בעקבות איומים על חייו של איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון, המשטרה הצמידה לו אבטחה ברמה הגבוהה ביותר
 ------------------
ההסכם הקואליציוני הסופי בין ש"ס לליכוד נחתם כעת.
 ------------------
ישי כהן בטוויטר: אחרי שנים: על פי ההסכם בין ש"ס לליכוד - השליטה על הר מירון תעבור לידי משרד הדתות, איש ש"ס (חיצוני או ח"כ).
 ------------------
אליוביץ ב'רוטרניק': מבית הכנסת במרכז הרפואי זיו בצפת נגנב ספר תורה בשווי 150 אלף ש"ח. תלונה הוגשה למשטרה
 ------------------
 ח"כ יעקב ליצמן הודיע: משה בר סימן טוב לשעבר ממשרד האוצר יהיה מנכ"ל משרד הבריאות.
 ------------------
שיירת האדמו"ר מויז'ניץ המונה 18 אוטובוסים נכנסת כעת עם ליווי משטרתי כבד לעיר צ'רנוביל.
 ------------------
"אוטו-טוקר": מנחם טוקר משדר עכשיו ב'קול חי' את תוכניתו "זמן אוויר" בנסיעה ברכב ברחובות ירושלים. יגיע למשרדי ארגוני חסד ויחלק פרסים למאזינים במסלול הנסיעה.
 ------------------
מויז'ניץ לויז'ניצא: האדמו"ר מויז'ניץ יצא לפנות בוקר לאוקראינה למסע קודש לקברי אבות יחד עם 700 חסידים.
 ------------------
'וואלה': בתום ישיבה בת עשר דקות, אישרה הממשלה כעת את הגדלת מספר שרי הממשלה.
 ------------------
'כיכר': כונס הנכסים של דומב הוא עו"ד רפי קוגן. הדיין הרב סילמן התייחס בשבת לעוקץ המיליונים של דומב ואמר כי נפילות המשקיעים הללו נועדו כדי למנוע חילול השם

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
שרה נתניהו תעיד הבוקר בביה"ד לעבודה בתביעתו של אב הבית לשעבר.
 ------------------
'ערוץ 2': מקורבי נתניהו הודיעו לש"ס והבית היהודי "אם נצרף את המחנה הציוני תאלצו להחזיר לנו תיקים".
 ------------------
ח"כ מירב מיכאלי (העבודה) לקאהן וחכם ב'קול חי': "לא תקפנו את ההסכמים של הליכוד עם המפלגות החרדיות כי יש בהסכמים האלה חלקים לגיטימיים מאד".
 ------------------
 ישראל היום: הערב יתכנס מרכז הבית היהודי לאשר את הסכמים וחלוקת התיקים, ההערכה כי למרות שבנט היה מעוניין לראות בתפקיד סגן שר הביטחון את מוטי יוגב בשל עברו הצבאי, אלי בן דהן ייבחר בשל מעמדו במפלגה.
 ------------------
נתב"ג: מרן האדמו"ר מויז'ניץ הגיע בשעה 05:00 לפנות בוקר לטרקלין 'מצדה' ובשעה 05:30 המריא לאוקראינה שם יתפלל שחרית עם מאות מחסידיו שהצטרפו ל"מסע הקודש" לרגל הילולת זקנו בעל ה'תורת חיים' מקאסוב זי"ע שתחול ביום רביעי בערב. יצויין שמעל 200 חסידים שהו השבת בעיירה מעזיבוז בסמוך לציון הבעש"ט עם ראש ישיבת ויז'ניץ הגר"מ ארנסטר
 ------------------
אתר 2525: נקבע מוות לאחר החייאה על ילד כבן 3 ממשפחה חרדית בפתח תקווה שלא התעורר משנתו, ככה"נ עקב בעיות נשימה.
 ------------------
האדמו"ר מבעלזא יטוס השבוע לעיר בעלזא שבאוקראינה לתפילה על קברי אבותיו לרגל שמחת בית בעלזא, אמש יצאה הוראה מוקלטת ע"י הגבאי הרה"ח ר' אליעזר וינד שאף אחד לא מהארץ ולא מחו"ל לא יצטרף לנסיעה, הנסיעה מיועדת אך ורק לבני המשפחה והגבאים.
 ------------------
דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'פתח תקווה' ביצעו פעולות החייאה ממושכות על ילד כבן 3 שנמצא הבוקר ע"י הוריו בביתו בשדרות מנחם בגין בפתח תקווה כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה, למרבה הצער לאחר נסיונות החייאה נקבע מותו, נסיבות האירוע בבדיקה
 ------------------
שמחת הברית בבעלזא: סנדקאות: מרן הגראי"ל שטיינמן. ברכות: האדמו"ר מויז'ניץ. עמידה לברכות: האדמו"ר מזוועהיל. שם הילד: שלמה נפתלי אלחנן.
 ------------------
'בחדרי': בתאונת דרכים שהתרחשה אמש בחזור ממירון, נפצעה אנושות מרת שיינדל מונד ע"ה מבית שמש, והבוקר נקבע מותה בבית החולים.
 ------------------
בשמחת הברית בחצר הקודש בעלזא השתתפו: האדמו"רים מויז'ניץ, זוועהיל, נאראל, גאב"ד מאקווא, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, הרה"צ רבי שלמה למברגר אב"ד מאקווא אשדוד, בני האדמו"ר ממכנובקה, ישראל קלרמן וח"כ הרב מאיר פרוש.
------------------
יוסי שווינגר לשימי סגל ב'קול חי': "בהתאם לנתונים ובניגוד לשמועות, השנה חלה עלייה של 20% בכמות האוטובוסים למירון. בשקלול הנתונים סך העולים השנה עמד על 300 אלף איש".
------------------משה כחלון לערוץ 10: "אם ראש הממשלה ימנה שר חוץ מהליכוד - אני לא יכול לעבוד עם כזו ממשלה, שאי אפשר להרחיב אותה".
------------------הרה"צ רבי אלימלך בידרמן ומאות מתלמידיו ואוהדיו שבת השבת במתחם אור הרשב"י סמוך ונראה לציון הרשב"י במירון, במוצ"ש נערכה ההדלקה ההמונית במתחם אור הרשב"י.
 ------------------
המשגיח הגה"צ ר' חזקיהו מישקובסקי שבת השבת בישיבת נר זרח במושב עוצם, ומסר שיעורים ושיחות לבני הישיבה ולתושבי המושב.
------------------
סדקים באופוזיציה: יאיר לפיד ב'שבתרבות' בת"א: "בוז'י הרצוג שותק כי הוא עדיין מחכה לטלפון מנתניהו כדי להצטרף לחגיגה. אני עובד בשיתו"פ עם אביגדור ליברמן".
 ------------------
'אייס': עקיבא נוביק הכתב לענייני דת ומתנחלים ב'ידיעות' חוזר לסקר את הכנסת.
 ------------------
זאב אלקין תוקף את אביגדור ליברמן בראיון לאודי סגל ב'רדיו ת"א': "הבוחרים שלו רצו שיכנס לממשלה והוא במקום זה החליט לצאת. כל מה שניתן לחרדים היה להם קודם. הכל היה מתואם איתו".
------------------
בוז'י הרצוג בתגובה למתקפה של יאיר לפיד נגדו: "מצחיק שמי שחמאת ממשלת לפיד- נתניהו הכושלת עדיין מרוחה על ראשו, משחק אותה אופוזיציה".
 ------------------
דיווח: ישראל מאיר גודוביץ בן 81 מהנדס עיריית ת"א לשעבר, נינו של מרן החפץ חיים שנולד חודשיים לאחר פטירת סבו הגדול ונקרא על שמו, יכנס לבית האח הגדול בעונת ה-VIP שתתחיל מחר.
 ------------------------------------
'ערוץ 10': בישראל ביתנו טוענים: הליכוד מנסה לפרק לנו את המפלגה. הציעו לאורלי לוי וסופה לנדבר את תיקי הרווחה והקליטה.
------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
פרשת העוקץ שמסעירה את ב"ב - עו"ד רענן גל בראיון: "מונה כונס נכסים לנכסיו של יענקי דומב. יו"ר ארגון חרדי מוכר השקיע אצלו 9 מיליון ש"ח, הוא לא יראה את הכסף בחזרה. המקרים הקשים: 5 משקיעים חרדים שהיו אצלי ומצבם הנפשי הדרדר, אחד מהם במצב קשה מאוד".
מני גירא: "בעוד ליצמן השיג הסכמה לכניסתו לתפקיד עם הרכבת הממשלה, עדיין לא ברור מתי פרוש וסגני ש"ס ייכנסו לתפקיד - שיתאפשר רק לאחר שהחוק ישונה, כשברקע יש עתיד ממהרים לאיים בבג"צ".
ישראל אוחיון מאתר 'אשדוד 10' בראיון: "הפגנת הענק נגד ביג נדחתה לעוד שבועיים. בעקבות פגישת האדמו"ר מפיטסבורג עם הבעלים, הם ינחתו השבוע בישראל וינסו להוביל לפשרה. חרם צרכנים הולך ומתגלגל, זה יכול להרוס סופית את השלווה בעיר".
הפגנה נגד רמתי בשבת בירושלים - אהרון הירשלר בראיון: "חלק מהבנות של רמתי עברו להתגורר בשכונת בית ישראל. זה מסכן את השלווה של שכונתינו, אז מחינו והפגנו נגד הדירה יחד עם 30 בחורים. דרשנו מהם להוריד פרופיל ולא להזיק לשכונה".
------------------
'12' ב'גל הדיווחים'
''קואליציה מאוחדת מול אופוזיציה מפולגת''
שלומי סגל בראיון: האופוזיציה לא תצליח להלחם מול נתניהו. ליברמן לא ישתף פעולה עם מרצ והערבים. לפיד והמחנה הציוני תוקפים האחד את השני וגם בתוך המחנה הציוני - שלי יחימוביץ נגד ציפי לבני.
''ילדים דחפו ילד לכביש סואן בשל ההשתייכות הפוליטית של אביו''
עו''ד עזריאל שאול קרבצוב בראיון: הגשנו תלונה בגין תקיפת ילד רק בשל השתייכות אביו לתלמידי הגר''ש אויירבך. והאם המשטרה יכולה לטפל בילדים בני שמונה?
''כך ממשיכים בפלג הירושלמי להטריד בעלי עסקים''
העיתונאי משה הלר 'ידיעות ירושלים' בראיון: לאחר שבית המשפט אסר להמשיך את קו ההטרדות של הפלג הירושלמי, הפיצו שם חוברת עם מספרי טלפון של כאלף בכירים במשק כדי לעקוף בכך את הוראת בית המשפט
------------------
• המאבק נגד הכנס הנוצרי באיצטדיון הארנה, רבני ירושלים דורשים פעילות מהנציגות החרדית בדומה למאבק ברעננה, הגר”א נבנצאל: "חברי הכנסת היו צריכים לדרוש את ביטול האירוע בהסכמים מול נתניהו".
• אשדוד, בעקבות המחאה והפעילות מסתמן כי הנהלת 'ביג' נסוגים, ישראל כהן חושף: הבעלים של קבוצת ביג שוקלים להביא לסגירת הקניון בשבת וזאת לאחר הפגישה של האדמו”ר מפיטסבורג עם בעלי הקניון.
• אבי אמסלם חבר מועצת עירית אשדוד: העצרת תתקיים ביום שלישי ר”ח סיוון ולא כהפגנה אלא כתפילה המונית.
• תח״צ בשבת. גם השבת פעל האוטובוס הפרטי בירושלים אך השתתפות דלה של נוסעים, פפה אללו: היינו רוצים שיהיו יותר נוסעים, הפעילות רק בשכונות החילוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.