רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 ביולי 2015

12 ב'מרכז החדשות':

חשיפת המערכת - היפרדות אנשי 'נצח' מהציבור החרדי יוצאת לדרך!
אנשי 'נצח' התכנסו הערב לחגוג באולמי 'כליל מלכות' של כרמל את ההיפרדות שתחילתה בפתיחת ת"ת חדש בהנהלת איתמר מושקט. בין הנואמים: הרב מינצר מחדה הישנה והרב דויטש מ'מסורת התורה'. מקורבו  של הרב אוירבך, יאיר ארלנגר נשלח מטעמו. בכינוס השתתפו גברים ונשים וקרוב ל-150 הורי הילדים. כל הפרטים.
הקלטה מדבריו של הרשם נובוגרוצקי מראשי החיידר החדש מדבר בכינוס פנימי של אנשי 'נצח': מותח ביקורת על התנהלות אנשי נצח ועל אברהם טריגר שעסוקים כל הזמן בביקורת, "זה לא דרכו של  מורינו ר' שמואל איערבך" אנו צריכים לעסוק בבניה ולא בביקורת, אנחנו לא צריכים לחפש בדקדוק רב מה כתוב ב'יתד נאמן' -  זה נותן לנו תדמית שלילית, ומספר על החיידר " יש לנו כבר 140 ילדים שנרשמו ועוד רבים מתעניינים".
הגאון רבי מאיר סירוטה מו"צ ב'עדה החרדית' שהוטעה והוציא מכתב נגד 'יתד' ובני רבינוביץ בגין תחקיר התפילין, חזר בו, ובשיחה עם רבינוביץ הוא מבקש את סליחתו ההקלטה המלאה.
לאחר שעה וחצי של דיון מעמיק הכריע מרן הגראי"ל כי על גפני להשאיר את מועמדותו ולהתמודד לתפקיד עד הסוף לחבר הועדה למינוי דיינים מאחר והתפקיד שייך ל'דגל' זאת בנוסף לכך שלמרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל היה תמיד חשוב שגפני יכהן בוועדה.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.