רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 ביולי 2015

12 ב'מרכז החדשות':

פרסום ראשון!
תחקיר התפילין ב'יתד נאמן' - גדולי ישראל חתומים על מכתב חריף נגד מפעל התפילין המזייף, והעומד בראשו.
"וברצועות אלו יש חשש גם לפסולים אחרים כגון שלא לשמה ועוד, לצערנו הרב יש בשוק רצועות פסולות כאלו וכביכול יש עליהם הכשר, ושומר נפשו ירחק מהם". על המכתב חתומים מרנן הגראי"ל, הגרח"ק, הגר"נ קרליץ, הגרחמ"ה וואזנר, הגר"י זילברשטיין, הגר"י סילמן, הגר"ש רוזנברג והגרש"צ רוזנבלט.
ב'דגל התורה' אופטימיים - שת"פ ההדוק עם פרוש יוביל להתפטרותו למען יעקב אשר!
בדגל התורה בונים על 'דיל' עם סגן השר מאיר פרוש, שיתפטר לטובת הח"כ לשעבר יעקב אשר.
קידומו של החוק מתבצע כחלק מההסכמים הקואליציוניים, אלא שבניגוד לסיכום הראשוני החוק לא יחול רק על סיעות הקטנות מ-12 ח"כים, אלא על כלל סיעות הקואליציה.
ח"כ אייכלר התייחס לראשונה למחלוקת החריפה שהתקיימה השבוע בראש כל חוצות בינו לבין ח"כ משה גפני מ'דגל התורה' ואמר כי "הטונים לא הגיעו מאנשי הציבור. אם הציבור רוצה לדעת – אסביר, ביהדות התורה, כל אחד בוחר לפי מקומו ברשימה – בוחר את התפקידים שהוא מעוניין בהם והאחרון שזה אני – מקבל את מה שנשאר".
"לי נשאר שני חצאים של תפקידים. החברים לקחו את הכל והשאירו לי את זה, אני בכלל רציתי את הועדה לפניות הציבור וניהלתי מו"מ הליכוד והיה ברור לכולם שאנחנו לא מוותרים על הועדה למינוי דיינים".
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.