רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

משבר התקציב וחילוקי הדעות של המפלגות החרדיות נגד רה"מ בנימין נתניהו -  גד ליאור הפרשן הכלכלי של ידיעות אחרונות בראיון: "אין שום סיכוי שנתניהו יוכל לקיים מה שהבטיח בהקמת הקואליציה, יש גירעון עצום - אין עודף בתקציב, אין קשר לדרישות דווקא של המפלגות החרדיות, ומדובר בתקציבים שהובטחו לכלל הציבור".
עשור לגירוש גוש קטיף - ההיסטוריון אריה יצחקי ממגורשי גוש קטיף מספר בראיון נרחב על המצב כעת של מגורשי גוש קטיף, למרות שלל ההבטחות שקיבלו שיימצא להם פתרון ראוי, וקורא: "להפקיע את חוות השקמים מידי משפחת שרון, ולהקים שם ישוב למגורשים"..
יהודה עמרני יו"ר התנועה למשילות ודמוקרטיה בראיון תגובה לאיומי היועמ"ש וינשטיין כי יתפטר אם יתקבל חוק עונש מוות למחבלים, "יש לברך על כך, פקיד שסבור שמדיניות הממשלה שגויה, רשאי, ולעתים גם חייב, להיענות לצו מצפונו, ולהתפטר, אסור לו לעשות שימוש בכח תפקידו כדי לפעול נגד עמדת נבחרי הציבור, ומבהיר כי כי התנועה לא נקטה עמדה לגופה של הצעת החוק".
בעקבות הפרסומים כי הסתדרות המורים בישראל חתמה על הסכם עם ארגוני שמאל מחו"ל הדורשים לקיים חרם על ההתנחלויות  - עודד רביבי ראש המועצה המקומית אפרת בראיון: "אני קורא לשר החינוך ולארגון ההורים הארצי להודיע כי לא יפתחו את שנת הלימודים במוסדות בהם מורים אלו מלמדים, עד שיחזרו בהם מהחתימה התומכת בחרם על כ-400000 ישראלים המשרתים בצבא והתורמים משמעותית לחברה".   
ומנכ"ל 'עבודות לחרדים' אביגדור רבינוביץ בראיון: "שוב זה קורה - הפלג הירושלמי במגזין נגד עבודות לחרדים ופרויקטים חברתיים. ביום שישי פירסמו והפיצו מגזין מיוחד בשם "חרדים לשמד" וכתבו נגד פרויקטים חברתיים וביניהם פרויקט "עבודות לחרדים" ולעומד בראשו וקרא ליזמים חברתיים - עשרת בני המן". והאם הוא חושש לחייו?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.