רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

יוני קדם הכתב הפוליטי של 'קוקר' מסכם את השבוע הפוליטי הסוער בגזרה הפנים חרדית, ומדווח כי בשלב זה החוק הנורווגי בסכנה - בדגל זועמים ומאיימים: "לפתוח את ההסכמים מול אגודה".
דניאל בר בנו של דוד בר קפרא שנרצח ע"י מחבלים בראיון: "כל הנסיבות מצביעות על כך שמדובר במניע לאומני ולא בשוד פלילי כפי שפרסמה היום המשטרה. אנו בני המשפחה לא נוותר, דמו של אבינו זועק, אנו נילחם עד שהצדק והאמת יצאו לאור ושהמחבלים יבואו על עונשם".
ראש מועצה האזורית רמת נגב – שמואל ריפמן בראיון: "אחרי חודש שבו סובלים תושבי כפר רתמים מנזקים הנגרמים על ידי פורעי חוק, למרות פניות שלי, לא פעלה המשטרה להפסקת התופעה. אחרי חיתוך הגדר הישוב ביום שלישי בלילה, פעל ועד הישוב כדין וביצע חפירת תעלה סביב הישוב, ואז הגיעה משטרה שלקחה לחקירה את יו"ר ועד התושבים שעשה את תפקידו ופעל כחוק. שלחתי מכתב בנושא לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, זה לא מקובל עלי - במקום לעצור את פורעי החוק עוצרים את מי שפועל למען התושבים".
בעקבות סגירת חדר המיון בקרית שמונה - יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם בראיון: העברתי פניה בנושא לסגן שר הבריאות ליצמן, סגירת חדר המיון בקרית שמונה מהווה פגיעה קשה וסכנת חיים, 45 דקות מפרידות בין קרית שמונה לבית חולים 'זיו' בצפת. במרחק כזה, הסיכויים להצלת חיים במצב קריטי, קלושים. נחיצותו של חדר מיון אזורי לא מוטלת בספק, חיי אדם הם מעל לכל.
אריה פרג'ון, יו"ר מינהלת בתי העלמין בתל רגב בראיון: "האלימות והוונדליזם חוזרים לבית העלמין בתל רגב. שוב שומרים הותקפו וציוד בשווי עשרות אלפי שקלים הושחת ונגנב ממתחם בית העלמין, מדובר בחבורה של מתפרעים מוכרת למשטרה, שהגיעה לעמדת הכניסה, השליכה אבנים לעבר השומר ומכוניתו שנפגעה".
והרב חגי בר גיורא, בכיר במערך הכשרות ברבנות הראשית ומרבני 'דרך אמונה' בראיון: "אם הרבנות לא תהיה היישות הבלעדית הנותנת כשרות במדינת ישראל, זה יגרום שהציבור לא ידע את ההבדל בין הכשרויות השונות, חלקם של רפורמים, הכשרות כולה תהיה בסכנה".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.