רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

שלומי סגל הכתב הפוליטי של 'לדעת' מסכם את השבוע הפוליטי הסוער בגזרה הפנים חרדית, מי ניצח ומי הפסיד? ומי נכנע? והאם המאבקים הללו אמורים לסייע בסוף לאזרחים שהצביעו להם כהוראת גדולי ישראל.
יוני קמפינסקי מ'ערוץ 7' מספר על המפגש של החיילים החרדים שנפגעו לאחרונה מקמפיין החרד"קים עם סגן שר הביטחון אלי בן דהן, שהבטיח לפעול בנושא ולהיות להם לכתובת. והתזמון שבזמן המפגש הותקף חייל חרדי בשטיבלאך 'זכרון משה' וחולץ ע"י יס"מ.
יאיר קראוס כתב nrg ומקור ראשון בצפון בראיון: "תלמיד ישיבה בן 16 ברח מטיפולים כימותרפיים בבית החולים רמב"ם לאחר שסרב להמשיך בטיפולים המכאיבים ודורש לאפשר לו שלא להילחם בסרטן. הנער הסתתר בדירת מסתור ושוטרי תחנת טבריה ערכו חיפושים אחריו ולאחר שאותר נלקח עם אזיקים והוחזר לבית החולים. "הטיפול הזה לא יעזור לי והוא רק יזיק לי. אני לא מוכן לעשות טיפולים כימותרפיים, אני אלחם עם תפילות והכל ייעלם" כך הצהיר בפני הנער".
עו"ד אפרים דמרי בראיון: "אגיש בקשה לבית המשפט שימנע אשפוז בכוח של הנער נגד רצונו. בעקבות הטיפולים שהילד נכפה לעבור הוא היה בסכנת חיים והועבר למחלקה לטיפול נמרץ. אחרי שהצליחו לייצב את מצבו החזירו אותו להמשך טיפולים עד שהוא לא היה מסוגל לעבור אותם יותר ונאלץ לברוח חזרה לישיבה ללמוד".
ואליעזר אורבך יושב ראש ועד מתיישבי גוש קטיף בראיון: "עשר שנים בדיוק לאחר שגורשו מבתיהם שבגוש קטיף מאות מתושבי הגוש לשעבר הגיעו לעצרת במחסום כיסופים שבאזור רצועת עזה, המשתתפים הביעו תקווה לחזרתם לגוש קטיף, בפרט לאור המצב הכלכלי של תושבי הגוש למרות כל ההבטחות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.