רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ח"כ אייל בן ראובן מ'המחנה הציוני' בראיון על המצב ביו"ש ובירושלים עקב אי ההגעה להסדר מול הפלסטינים, ומגבה את הירי שביצע מח"ט בנימין לעבר הפלסטיני שזרק עליו אבנים, ומתייחס גם למשט שסוכל.
האלוף במילואים ישראל זיו מפקד אוגדת עזה לשעבר בראיון בעקבות הסכנה הצפויה לישראל בגבול הדרום עקב הלחימה של צבא מצרים בארגון דעאש, ולאור ירי הרקטות בסופ"ש ככה"נ על ידי ארגון הטרור דעא"ש. והאם מומלץ לצה"ל להתערב באם יימשך ירי הרקטות מצד לוחמי דעא"ש.
הרב שמואל ליפשיץ מראשי יד לאחים בראיון: "אנו בארגון 'יד לאחים' קוראים לראש הממשלה לטפל בעלייה החמורה והמדאיגה של נגע ההתבוללות הפושה בארץ וגובה מחיר יקר. הפנייה של יד לאחים באה עקב דברים שהשמיע ראש הממשלה מיוזמתו בנושא זה". והאם זה לא מוזר שנתניהו מדבר על התבוללות כשזה אף קורה אצלו בתוך המשפחה?
העיתונאי והפרשן הצבאי חגי הוברמן מסביר מדוע הוא מגיש תביעה נגד עיתון המחנה החרדי, והאם זאת הפעם הראשונה שעיתונים חרדים משתמשים בתכנים וכתבות שפרסם בעבר ללא מתן כל קרדיט?
ובנימין כהן דובר יד שרה למגזר החרדי בראיון: בעקבות הטרגדיות בשנים עברו עקב שכחת ילדים בכלי רכב, יד שרה יזמה מבצע מיוחד להפצת חגורת אל תשכחני ברכב. החגורה מייצרת תזכורת שמונעת שיכחה: כיבוי מנוע ויציאה מן הרכב לא מתאפשר בלי שהנהג נדרש לבצע הפרדה בין חלקי החגורה המזכירה: יש תינוק ברכב". והיכן ניתן להשיג?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.