רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 ביולי 2015

לציון 3 שנים להופעתו 'הפלס' חושף: הרב שך קבע על הזקן ממרא כי "פיו כפי וידו כידי ואין להרהר אחר דבריו"

מאת בן תורה

זה כבר בתחום המגלמוניה. אין יותר גדולי ישראל יש רק אחד שהוא היורד לשרשם של דברים והוא הידא אריכתא של הרב שך ומה שהוא קובע זה מה שהרב שך מחליט.
 
הבוקר בגיליון החגיגי לרגל 3 שנים לבניין בית המקדש השלישי עיתון הפלס, מצינו מונחים חדשים בעיתון של נתי גרוסמן שחושף מה אמר הרב שך על הזקן ממרא ולדעתם מדובר בתיעוד מצולם על ידי אפריים צמל מי שהיה מזכיר המועצת הליטאית.
 
אז לפי הפלס הרב שך אמר את המשפט האולטימטיבי על הזקן ממרא "אין להרהר אחר דבריו". הרב שך נתן פוליסת חיים לשמואל אוירבך להנהיג את הדור, ולכן כל גדולי הדור חייבים להיות מריונטות שלו.
 
ועוד גילוי מבית היוצר של הפלס כדי שנבין שיש גדול הדור מעתיק השמועה שכל מילה שהוא כותב זה הרב שך. הם טוענים שהרב שך אמר שפיו כפי וידו כידי. כל מה שנתי גרוסמן אומר אלו דברי הרב שך, וכל לחיצה במקלדת הרב שך הוא הלוחץ על המקלדת וכל מי שמהרהר אחר דבריו של נתי גרוסמן הרי הוא מהרהר אחר הרב שך  בכבודו ובעצמו.
 
ואם יש לכם עדיין ספקות העיתון של נתי גרוסמן טוען שהרב שך דיבר עליו בהתפעמות אדירה והעריך את רוחב דעתו של שמואל אוירבך בכל עניין ועניין. כלומר אם חלילה ניסיתם להרהר שאולי יש דברים בהם אין לו הבנה של דעת תורה והשקפה צרופה, כתב 'הפלס' טוען שהרב שך פשוט התפעם ממנו בכל עניין ועניין.
 
נורא נוראות!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.