רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביולי 2015

משיחיסט מגיב למאמרו של הרב שבתי סבתו

מאת משיחיסט

לשבתי סבתו שלום וברכה

1. "תופעת האדמורות" - אדמורות היא חלק אינטגרלי מתנועת החסידות. זה לא התופעה אלא שרלטנים שעושים בה שימוש ציני. על חשיבותה של החסידות כבר דובר רבות. אציע לך לעיין בקונטרס "עניינה של תורת החסידות" מאת הרבי מליובאוויטש.
כשם שלא ניתן לומר על תחום הרפואה "תופעת הרופאים" רק משום שיש שקרנים, כך בדיוק זה מופרך להכליל את כל האדמורים כתופעה פסולה. האם הבעש"ט המגיד ובעל התניא הם "תופעת האדמורות" ? ר"ל!

2. "אין היום רוח הקודש" - בפירוש לא נכון. האם הרב אליהו זצ"ל לא היה בעל רוח הקודש ? האם הרבי מליובאוויטש לא היה בעל רוח הקודש ונביא כפי שנפסק על ידי 250 רבנים ? 
יתרה מזו, כבר הרמב"ם עצמו פסק לדינא "מיסודות הדת שא-ל מנבא את בני האדם". היינו שהאמונה בנבואה הינה "מיסודות הדת". ומי שסובר אחרת, מסתמא שהיסודות שלו רעועים!
בענין לתלות החלטות ביד אחרים - על "עשה לך רב" שמעת ? אדמור הזקן שהיה למדן קצת יותר ממך מעיד בספר התניא שמנהג ישראל הוא לשאול אצל הנביאים עניינים שנוגעים לחייהם.
וכן, על התבטאות זו של הרבי שמעת ?
"יש רבי בישראל ואין הוא נכנס בהגבלות הטבע, וכל החפץ ללכת לבטח דרכו בהנהגת הבית במסחר ובכל ענין לא ירים את ידו ואת רגלו מבלי לשאול את פי הרבי!"
על רבבות רבבות שנושעו מעצות וברכות הצדיק זה וצדיקים נוספים שמעת ?

3. "הסיפור של משיח" - כאן אני באמת לא בטוח אם אתה רציני או מתלוצץ. 
בש"פ פרשת שופטים תנש"א אמר הרבי:
"צריכים לפרסם לכל אנשי הדור, שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל בחירה, שמצד עצמו הוא שלא בערך נעלה מכל אנשי הדור, שיהי'ה ה"שופטיך" ו"יועציך" ונביא הדור, שיורה הוראות ויתן עצות בנוגע לעבודת בני ישראל."
בש"פ חיי שנה תשנ"ב אמר הרבי:
"בימינו אלה נתבטלו כל המניעות והעיכובים, וכיון שכן, ישנה לא רק המציאות של משיח אלא גם ההתגלות של משיח. ועכשיו צריכים רק לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש"
בכ"ף מרחשוון הוציא הרבי את הקונטרס המפורסם "בית רבנו שבבבל" בו הוא קובע שבית מדרשו שבניו ניו יורק הינו ביתו של נשיא הדור, ומציין לכך ש770 בגימטריא "בית משיח" ושבו מתגלה מה"מ. 
והוא מקדש מעט עליו עומד מה"מ ואומר "ענווים הגיע זמן גאולתכם". 
 על יסוד התבטאויות אלו ועוד יצא פסק הדין של 250 רבנים פוסקי הלכה, ראשי ישיבות, אבות בתי דין, אדמורים, רבני מדינות וערים הקובע שהרבי הינו בחזקת משיח, ונביא השם אשר חובה לשמוע בקולו.
כשהגישו לו את פסק הדין אמר בשעה טובה וצווה לקוראו על ציוניהם של רבותינו נשיאינו.
מה שאתה מדבר זה שקר וכזב שמשיח זה המצאה של החסידים. הרבי חינך אותנו להשתוקק למשיח, לחלום משיח ושכל חיינו יהיו מוקדשים להבאתו. 
אנו גאים להיות חיילים נאמנים למי שעמד מול פרץ משיחיות השקר הציונית שגורסת גאולה ללא משיח (ולכן אין פלא שמטיפה ל "איש הישר בעיניו יעשה" ל"אין רבי ח"ו")
פרץ זה גבה את חייהם הרוחניים של מליוני יהודים שנהו אחריו והתפקרו הם בניהם ובני בניהם והם המה מתבוללי הדור והלוחמים נגד כל דבר שבקדושה.

ההתגלות של משיח התרחשה. אלא שלצערנו אנשים קטנים ופחדנים פוחדים מכך פחד נורא ואיום. 
פחד מהתגלות אלוקית כזו שלא נותנת יותר מקום לשקר של "כל איש הישר בעיניו יעשה" שזהו בסיסו של המסר שלך. רק בצורה מכובסת ומגויירת.

ברכה והצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.