רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2015

הרב שמואל אליהו האשם המרכזי בתופעת המקובלים הנואפים!

מזה כחודש ימים מאז התפוצצה פרשת המקובל הנואף מצפת שהרב שמואל אליהו מדבר מעל כל מקרופון רענן נגד המקובל הנואף  שיינברג שהיה ידיד נפשו ותלמיד של אביו הרב מרדכי אליהו, וגוזר קופון יחצ"ני  יפה על היותו מושיען של הנשים האומללות שנפלו ברשתו ממש התנהגות למופת המצופה מרב בישראל.

דא עקא, שבאותה נשימה ממש הרב שמואל אליהו מסייג את דבריו ואומר שבודאי יש בדורינו מקובלים צדיקים בעלי "כוחות נסתרים מהקדושה (כמו הטרקטוריסט...) " אבל יש גם מקובלים שיש להם  "כוחות" מהטומאה כמו הרב שיינברג ש"היו לו כוחות מהטומאה" ולא  כל אחד יכול לזהות אותם  ו"צריך זהירות גדולה בדבר".

וזה בדיוק הבעיה הגדולה כיצד ואיך לשיטתו "המלומדת" של הרב שמואל אליהו הציבור ידע לזהות מיהו בעל כוחות מהקדושה  ומיהו מקובל בעל כוחות מהטומאה? הרי כל המקובלים הנואפים היו "צדיקי אמת" במשך שנים ארוכות עד שהתפוצצה פרשת הניאוף בקול רעש גדול...
ואין מדובר בתיאוריה, אני אישית זוכר איך הרב מרדכי אליהו זצ"ל בתמימותו הספרדית האופיינית  היה  שולח נשים לקליניקה של המקובל הנואף  (לפני 20 שנה נמלט מהארץ לברוקלין ופתח שם קליניקה מצליחה), ואחרי שהתפוצצה הפרשה הרב מרדכי אליהו לא למד לקח ונתן המלצות למקובלי שקר אחרים כדוגמת הטרקטוריסט ניר בן ארצי "החלבן"  "רואה מזוזות" ועוד רבים  בקיצור, הקטע של משפחת אליהו עם מקובלים  נטוע אצלם עמוק בגנים הספרדיים (אביו של הרב מרדכי אליהו היה המקובל המפורסם סלמן אליהו בעל הכרם שלמה) וכל פעם  שהתגלה קלונו ונוכלתו של המקובל "המומלץ" הם תמיד המשיכו בתמימותם הרבה להוליך את הציבור שולל אחרי מקובל הנוכל הבא.
יצויין עוד  שהרב שמואל אליהו נוגע בדבר מאחר והוא דאג למתג את אביו שהיה ת"ח גדול ודיין  כ"מקובל אלקי"  ובפרט אחרי פטירתו הוציא כמה  ספרים עבי כרס עם סיפורי עלי באבא על אביו וברור שאם הוא יגיד שאין בדורינו בעלי "כוחות נסתרים" הוא בעצם מכחיש את סיפורי המופת על  אביו... וד"ל.

לסיום, לא הייתי טורח לכתוב את כל המלל הזה אם אין בסופו  מסקנה מעשית והיא:
הרב שמואל אליהו מוליך את הציבור הנבער שולל ונותן גושפנקא למעשי הניאוף שמתרחשים ברגע זה ע"י מקובלים ש"טרם התגלו במערומיהם" (תרתי משמע) הפיתרון היחיד לבעיית המקובלים הנואפים היא לזעוק בקול רם את האמת הכואבת והיא: אין בדורותינו  בן תמותה אחד צדיק ככל שיהיה שיש לו "כוחות נסתרים"!

ידע הציבור ויזהר מבעלי כוחות נסתרים באשר הם, ויתמו מקובלים נואפים מן הארץ
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.