רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2015

ככה זה ייראה כשיבא המשיח

"איזי–זבח" שלום, מדברת רינת, במה אוכל לעזור?
או, שלום! אני מחכה לכם כבר 25 דקות על ,הקו...
אני מתנצלת אדוני, לפני פסח זו תקופה מאוד עמוסה. במה אוכל לעזור? 
קניתי אצלכם קורבן תודה ושלחתם לי דגם תקול. העז הזו מסריחה לגמרי. לדעתי זה נחשב מום פוסל. אני רוצה להחליף בבקשה.
אין בעיה, אנחנו עומדים לרשותך תמיד.
לא תמיד. תודה.
על לא דבר.
סליחה?
לא משנה. איזו חבילת תודה רכשת?
אני קניתי חבילת "תודה קומבו הכל כלול". חלות מצות, סולת, שמן, יין, הכל. כולל ביטוח מומים.
מצוין. תוכל לתת לי את ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי?
שמונה שתיים חמש חמש.
ותאריך תוקף של הכרטיס?
אדר תשע"ט.
תודה. רק שנייה, אדוני...
אוקיי, אני רואה כאן באמת את החבילה שרכשת ומגיעה לך החלפה. יש לך גם נקודות שצברת מקורבנות קודמים. תרצה אולי לשדרג לפר? אנחנו אמנם לא עושים משלוחים של פרים אבל הוא יחכה לך בתחנת האיסוף בירושלים.
פר זה טוב יותר הלכתית?
לא. אבל זה יותר מגניב.
לא, לא. עז זה מספיק.
אין בעיה. אני אשלח אליך קורבן חלופי שיגיע מחר. השליח יגיע בין 9 בבוקר ל–3 אחר הצהרים, אז שמישהו יהיה בבית.
אממ.. זה.. נו, טוב.
אני רואה כאן שאתה זכאי לטכנאי טהרה כחלק מהחבילה, אתה מעוניין לקבוע תור?
אני איטהר באופן עצמאי.
אדוני מודע לזה שהוא חייב להגיע עם אישור טהרה בשביל להקריב?
לא... צריך אישור?
צריך טכנאי מורשה שיזה עליך מי פרה אדומה ויוודא טבילה כראוי לפני. המים שלנו עברו אישור סנהדרין והטכנאים מאוד מנוסים. אני יכולה לקבוע לך תור במקדש בעוד שבועיים.
יש יותר קרוב אולי?
לא לטהרה רגילה. אם תשדרג למסלול "טהרה מהירה", נוכל להקדים לשני הקרוב. זה עוד 59.90.
אוקיי. שדרגי אותי. תודה.
אפשר אולי להמליץ לך על הרחבה לחבילת קורבן התודה שקנית?
זה "הכל כלול", מה עוד אפשר להוסיף?
אתה יכול לקנות עוד שתי חבילות למימוש עתידי -לעשות טריפל -ולשלם רק על שתיים. אני יכולה למשל לארגן לך חבילת פסח נהדרת, כולל אירוח בירושלים.
חשבתי שנגמרו המקומות במלונות בירושלים השנה.
מעולם לא אמר אדם שצר לו המקום, אדוני...
טוב, זה לא רלוונטי, יש לי כבר חבורה לפסח הקרוב.
תרצה אולי לרכוש -ללא התחייבות למימוש, כמובן -את חבילת "נזיר אדיר" שלנו?
נזיר מה?
אם תחליט להיות נזיר, תקבל את כל קורבנות סוף הנזירות, כולל תער לגילוח ובקבוק יין מתנה בשביל לשתות אחרי.
אני לא
רואה את עצמי נעשה נזיר בקרוב.
ביטוח חטאת? טוב לשנה. לא חטאת, לא שילמת.
לא, תודה.
אדוני עם הארץ במקרה?
סליחה?
יש לנו מבצע על קורסי הסבה מעם הארץ לחבר. חברים מקבלים הטבות מס, וזה גם מומלץ מאוד לכהנים. מקבלים כרטיס חבר מהודר.
יש לי כבר כרטיס חבר, תודה.
תרצה לקבל תזכורת בסמס לא להותיר מהקרבן?
לא.
טנא מהודר לביכורים?
אני רואה חשבון.
ביטוח צרעת?
אני מנתק עכשיו.
טוב. תודה שהתקשרת ל"איזי–זבח". הקדושה שלך חשובה לנו. ה' עמך.
יברכך ה'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.