רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 ביולי 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

בלעדי! הרב שלום ארוש בראיון גלוי: למרות המצוקה בברסלב התורה לא השתנתה, אני מקבל כל הזמן אנשים שיש להם ספיקות בגלל מה שקרה. הייתי שמש של הרב ברלנד בעבר הוא צדיק אמיתי וחבל שמוציאים עליו שם רע. מתיייחס להחלטה שקיבל לשנות באופן קבלת הקהל. וגם; איך מסביר את ההצלחה של סדרת הספרים שחיבר?
הפרלמנט עם העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן, אלי ביתאן, יעקב עמר ודניאל אוחיון.
והערב: המנצחים והמפסידים בבחירות למינוי דיינים. מי באמת לא תמך בנאוה בוקר? ומה ההשפעה על הקואליציה?  ניתוח מקיף למהלכים האחרונים של לפיד והאם הוא באמת חוזר בתשובה?
וגם: מה יש בכוכב הלכת החדש? והאם יש שם בית חב"ד?
אבי שיף 'בחדרי' בראיון:"לא ברור מי מחברי הכנסת לא הצביע לנאווה בוקר, זו מכה לליכוד. המזל שאי אפשר להוכיח מי לא עמד בסיכום ולכן אין סכנה כרגע לחוק הנורבגי". האם נתניהו טעה בבחירת מועמדת הקואליציה? וכמה חברי כנסת נרדמו אמש במליאה?
הרדיפה נגד קהילת בני תורה נמשכת? משה הלר ידיעות ירושלים בראיון: אחרי שיצאו בקהילת בני תורה בפרסום נרחב אודות קבלת קהל ע"י עורך דין בלשכת חיים אפשטיין העירייה אסרה את השימוש בלשכה לצורך מתן ייעוץ חיצוני.
האלוף לשעבר עמרם מצנע בראיון: "יש בהסכם הגרעין דברים חיוביים ושליליים, אבל ברגע שההסכם נחתם אנחנו צריכים לדאוג לא להכנס לעימות עם האמריקאים, זה האינטרס הלאומי שלנו!". וכיצד הוא מגיב לכך שג'ון קרי מצטט אותו בניסיון להגן על ההסכם?
העסקן ר' אהרון בוימל בראיון:"פגשתי את יצחק תשובה בכותל המערבי, הוא לחץ את ידי בחום, מסתבר שהוא תרם בית כנסת ומגיע הרבה לכותל!". וכיצד הוא הגיב על הברכות?
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.