רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2015

הרב יוסף עוזר לא חזר בשאלה

שלום וברכה הרב שאולזון.
פרסמת לאחרונה סיפור על מפקח בתת שחזר בשאלה ושמו יוסף עוזר. אני רוצה להגיד לך שזה פשוט לא נכון. אני מכיר מקרוב את העניין. הרב עוזר הוא חוזר בתשובה ומשורר פורה מהגדולים שבציבוריות הישראלית. כשחזר בתשובה נתמנה למנהל חינוכי בתת בירושלים. מה שקרה הוא שהוא חינך את ילדיו ברוח החברה החרדית לגמרי. הרב עוזר היה אולי קצת נאיבי כיוון שהוא סבל הרבה בנסיונתיו להכניס את בניו לתתים אשכנזיים וכשזה קרה הרב עוזר הרגיש שהוא לא יכול להסכים לדבר הזה.
בתמונה שרואים אותו ללא כיפה דווקא במקרה הספציפי הזה הוא החליט באותו שעתיים אומללות להראות לקהל שם שהוא מדבר לא כחרדי אלא כאדם בפני עצמו. הרב עוזר לא הוריד את הכיפה ולא חזר בשאלה אלו הם פשוט שטויות. אני מכיר את המשפחה הזאת טוב מאד כל יום אני מתפלל עם הרב עוזר שחרית בירושלים ולכל מי ששואל את ראשו של הרב עוזר מעטרת כיפה גדולה ועל כתפו מונחת טלית. תפילתו היא מהנעימות והאמיתיות ביותר שראיתי. כדי להבין אולי את זה צריך להבין שטיפוסים מסוגם של סופרים ומשוררים הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם היא שהם מתנהגים בשחור ולבן. הרב עוזר סבל מהממסד החרדי בקבלת ילדיו למוסדות. כך שיש לו ביקורת על מה שקרה. צריך להבין איך הוא מסתכל על דברים הרי לא מדובר באחד שגדל כחרדי וחזר בשאלה.
ולסיום אני רוצה לומר שאת הפרסומים האחרונים הפיץ עליו אדם שהיה לו בן מופרע בתת של הרב עוזר. כל מה שניסו לעשות לא הלך. בסוף החליט הרב עוזר להרחיק את הילד מהתת. אביו של הילד לא שכח ולא סלח. והוא חיפש דרך להתנקם ברב עוזר. האמת היא שהלוואי על כל אחד בציבור שלנו שתהא לו אמונה יוקדת כמו לרב יוסף עוזר.ברמת הרוחניות שלו אף אחד לא יכול להתחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.