רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביולי 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


מאת אחד מן הצד...
לא ויזניצער אנכי ולא סאטמערער... אבל, פה מצאתי לנכון להעיר שאני לא מרחם על הויזניצער וגם לא על אביו רבי משהלה.
ולמה? בגלל סיבה אחת פשוטה...
כל עם ישראל יודע שאין מה להתקרב לסאטמער. בטח שלא בקשרי שידוכין.
מתי ראית מישהו נורמלי משתדך עם סאטמער??? הרי מדובר בכת סגורה שמשתדכת רק בינה לבין עצמה.
בכלל מדובר בחיות אדם - שכל התורה אצלם מסתכמת ב'שיטה הקדושה'...
מי שהולך ומשתדך איתם ועוד חוזר על הטעות הזו שוב לאחר מה שפגעו ברבי משה יהושע בחתונה של האהרוני - שיחפש מי שירחם עליו
====================
שלום לך - אתה כותב הרבה ומביא ממכתבים האם צריך לעשות פריימריז פנימיים או לא אבל אף אחד לא מדבר על הנקודה הפשוטה שבלי קשר לגודל של הציבור הליטאי והחסידי וגם אם נאמר שזה 50 50 וכדו' עדין בעלזא וויזניץ הם לא שווים מנדט באגודת ישראל וליצמן בטח לא מקום ראשון ולדעתי אם יעשו בחירות פנימיות אז חוץ מדגל גם באגודה פרוש יהיה מקום ראשון ואחכ ליצמן??? ואח"כ שוב פרוש כי יש לו מספיק לפני בלזא וויזניץ ועוד הרבה יותר מזה..... ככה שברור מי פוחד מפריימריז וזה עוד לפני הנושא של מי באמת פועל עבור הציבור ולא רק בעשיה הפרלמנטרית ומי לא עושה כלום גם לקהילה שלו....
====================
אני ממש מבקש בשם אלפי אלפים יהודים נורמאליים שתקרע את המסיכה מפרצופו המכוער של יענקל ליצמן הטיפש, הוא עשה מעשה אשר לא ייעשה כשהכניס את הקנאביס לשימוש בבתי המרקחת הוא יגרום לחורבנות שאי אפשר לתאר, תכניס בו בלי רחמנות
 ====================
לפני יומים עברנו את צום תשעה באב עובר אני על תמונות האדמורי"ם במקום הנופש רואה אותם יושבים על כסאות מפוארים אך נמוכים (גם זה לא מובן לא יכולים קצת להצטער על חורבן ולשבת על כסא רגיל ופשוט)
אני כותב מכתב זה מאחר שראיתי את כל "הצער" על פניהם
דבר אחד אינו מובן לי!
בגלל מה חרב בית המקדש?! בגלל שנאת חינם!
מדוע כל האדמורי"ם במקום לעשות צעד קטן בשביל אחדות עושים צעד גדול לפילוג !
האדמורים מסאטמאר, האדמורים מבאבוב, האדמורים מצאנז ועוד ועד איפה אחדות? זה מנהיגים? מדוע לא עושים אחדות יושבים על כסאות מפוארים קצת עושים פרצוף עצוב במקום זה קומו עכשיו ממקומתיכם ותלכו לאח שלכם ותעשו סוף למחלוקת
יש לציין לטובה את האחים האדמורים לבית ויזניץ איזה שלום איזה אחדות מכבדים אחד את השני אשרינו שזכינו, אבל אני רוצה עוד אדמורים כמותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.