רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


גפני ל מימרן בקול חי: על איום ליצמן לא לתמוך בחוק הנורווגי-אני לא מאמין שחכ"י אגודה יתנו יד להמעטת כוחה של יהדוה"ת. אני מכיר אותם ויש להם אחריות
---------------------
יעקב ריבלין בקול ברמה:מקורבי ח"כ גפני: אם ליצמן יצביע נגד החוק הנורווגי הוא יוכל לשכוח מתקציב משרד הבריאות זה לא יעבור בוועדת הכספים.
---------------------
 גפני מגיב לראשונה ב'קול חי' על המשבר בסיעה: "סגנות היו"ר דוברה על המחצית השניה, מינוי דיינים במחצית ראשונה, אין פה הפרה של הסכמים. המציאות היא שלי יש את הניסיון בעניין הדיינים".
---------------------
 ח"כ יעקב ליצמן למימרן בקול חי: חודשיים דגל החרימו את ישיבות הסיעה, אם יש להם טענות מדברים בישיבות סיעה, לא בטלוויזיה ופשקווילים, אני לא מנהל דיונים ברדיו. במידה וגפני לא ימשוך את מועמדתו לוועדה למינוי דיינים, ארבעת חברי אגודה יצביעו נגד החוק הנורווגי
---------------------
דרמה ביהדות התורה: ח"כ ישראל איכלר בראיון לעיתון המחנה החרדי של בעלז: אם לא אקבל את הוועדה למינוי דיינים אפרוש מהכנסת ואצטרף לכולל בעלז לדיינות.
---------------------
אמור לי מי חבריך ? אם אייכלר מבקש את תמיכת לפיד לחברות בוועדה לבחירת דיינים (למרות שתקף אותו קשות על הרעבת ילדי ישראל) מחזקת את ההחלטה שהוא לא יכול להיות נציג יהדות התורה בוועדה למינוי דיינים !
---------------------
קול חי: הגר“א שטרן רב העיר ירושלים שיגר מכתב לראשל“צ הגר“י יוסף בטענה "יו“ר המועצ“ד מונע ממני את הפעילות למען הכשרות בעיר, נכנס ללשכתי ללא רשות לקחת רשימות משגיחים
---------------------
אמש ביקר בבית כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מבעלזא מכנובקה ר' דוד זילברשלג והגיש למרן את ספרי צנצנת המן מפעל גדול על חיי מרן זצ"ל מבעלזא ארבע כרכים מלאי תוכן.
כאות להכרת הטוב, הראה לו הרבי חפצים נדירים מעזבון הרה"ק מבעלזא.
 ---------------------
סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן הגיע לניחום אבלים בבית נשיא המדינה רובי ריבלין.
 ---------------------
גל"צ: פרקליט המדינה: אתקשה להגן בבג"צ על מינוי פרופ' רוטשטיין לתפקיד מנכ"ל הדסה.
 ---------------------
מימרן חושף במהדורה המרכזית ב'קול חי': הגר"א שטרן רבה של ירושלים שיגר מכתב לראשל"צ הגר"י יוסף שם טוען: "יו"ר המועצ"ד מונע ממני את הפעילות למען הכשרות בעיר, נכנס ללשכתי ללא רשות לקחת רשימות משגיחים".
 ---------------------
בניחום אבלים אצל הנשיא רובי ריבלין בשעה האחרונה: הראשל"צ הגר"י יוסף, הנשיא לשעבר שמעון פרס וח"כ ישראל אייכלר.
 ---------------------
'ערוץ 2': משפ' גרוס שאיבדה את בנותיה באסון ההדברה, תגיש ביום ראשון תביעה של 11 מיליון ש"ח נגד המדביר ומס' משרדי ממשלה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ---------------------
ח"כ יעקב ליצמן הערב בראיונות ב'קול ברמה' וב'קול חי': "חכ"י אגו"י לא יתמכו בחוק הנורווגי כל עוד 'דגל' מפרים ההסכם איתנו ולא תומכים בישראל אייכלר לנציג הוועדה למינוי דיינים".
 ---------------------
 עוד בניחום אבלים אצל הנשיא ריבלין: שר הביטחון יעלון, ראש השב"כ, השר אלקין, השר יריב לוין, הגרי"ד גרוסמן, ח"כ מוזס ונשיאת ביהמ"ש העליון.
 ---------------------
 'הקול החרדי': מצב האדמו"ר הבאבא ליאון לוי שמאושפז במעייני הישועה הדרדר הערב ומוגדר קשה מאוד.
 ---------------------
ח"כ משה גפני ב'קול חי' על המשבר בסיעה: "סגנות היו"ר דוברה על המחצית השניה, מינוי דיינים במחצית ראשונה, אין פה הפרה של הסכמים. המציאות היא שלי יש את הניסיון בעניין הדיינים".
 ---------------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
הסערה במועצה הדתית בירושלים!
ח”מ עי' ירושלים, אלעד מלכה בראיון: יהושע ישי אמר לי שאין צורך ברבנים לירושלים והם מיותרים לגמרי. המשטרה צריכה לטפל בו.
• רל”ש הגר”א שטרן אבינועם קוטשר בראיון: קרובי משפחה רבים של ישי משמשים כמשגיחים, הרב הופתע לבקר בעסק שמלפני פסח לא ביקר בו שום משגיח, הרב לא ידע מה להגיב והיה בהלם.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן איתי גדסי, יענקי קצבורג וישי כהן: שחיתות במועצה הדתית או סכסוך פנימי?
• התחקיר של 'יתד נאמן' על רצועות התפילין, מזכיר בד”ץ 'הדרת קודש' הר”י אריאל בראיון: התחקיר הוא ליצנות ולא חידש דבר וחבל שמתעלמים מבעיות אמיתיות של בעיות בבתים עצמם אצל סוחר גדול בבני ברק ולמען אינטרסים משתיקים את הפרשה.
• רפי יוחאי מנהל מח' הונאה בכשרות בראיון: בג”צ קיבל את דרישתנו והמפעל בפראגוואי לא יקבל כשרות בניגוד לעמדת כשרות מהודרת מסוימת.
• דניאל בר שאביו נרצח בידי שבחי”ם בראיון: הם השאירו אצלו מעטפה עם אלף שקל כך שאין שום סיכוי שהרקע הוא שוד.
 ---------------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי': הקרע בין 'אגודה' ל'דגל'!
מגיש המהדורה המרכזית ב'קול ברמה' משה גלסנר בראיון: "המרמור קיים מחלוקת התפקידים, פלא שזה התפרץ רק עכשיו. ועדיין קשה לראות את אגו"י מטרפדים את חזרתו של יעקב אשר. הויכוח הזה מחליש את הגוש החרדי מול הנהלת הקואליציה. היחיד שמסוגל כרגע להביא לשלום הוא האדמו"ר מבעלזא".
מני גירא: ״הקרב עובר לחילופי האשמות על מי פנה לתקשורת. בשבוע הבא ינסו לרדת מהכותרות ולמצוא פתרון. באגודה יתעקשו על מינוי דיינים חסידיים כתנאי בל יעבור. בדגל לא נבהלים מהאיום על הנורבגי ובטוחים שיעבור, פרוש שאמור להתחלף עם אשר, עדיין לא הביע עמדתו בעניין״.
היועץ האסטרטגי אברימי קרויזר בראיון: "יהדוה"ת ידעה מאבקים גדולים יותר, היו זמנים שגפני וליצמן לא דיברו ביניהם ובסוף ישבו והגיעו להסכמות, רק חבל שויכוח פנימי מגיע לראש הכותרות. כשליצמן מאיים הוא גם מקיים, הוא ידוע כמי שפיו וליבו שווים".
מאבק סוער ברבנות ירושלים - קרב ראש בראש. יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי בראיון: "אני לא מערער על סמכותו של הרב שטרן להפעיל את הכשרות בעיר, אבל לשכתו לא תדבר ישירות עם משגיחים. לא פרצתי ללשכתו ללא רשות כי יש לי את כל המידע. הרב צריך לדעת שלא מדובר פה בשטיבל. אני לא עובד מול מזכירים ועוזרים".
אבינועם קוטשר רל"ש הגר״א שטרן בראיון: "הרב איש ישר שרוצה לחשוף לציבור מי המשגיח כשרות. יהושע ישי לא מסכים לקבל מרות, הוא ניסה לפסול את מינוי הרב שטרן. לדאבוננו יש אנשים פה שלא רוצים שיהודים יאכלו כשר, לא ניתן לזה לקרות. כרגע המשגיחים חוששים והמערכת עוברת פה טלטול רציני".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.