רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביולי 2015

אני רוצה להיות פה לאלה שסובלים מהפרעות נפשיות על היחס המזעזע של ד"ר עמרם גפני במרפאת חיבה של מעייני הישועה שאפילו לאבחן הוא לא יודע

 מ. אברך חרדי בן 32 תושב לשעבר של בני ברק, והיום תושב ירושלים מספר על ההתעללות שעבר במרפאת לנפש של חיבה מעייני הישועה בבני ברק.
מ. מתאר את  ד"ר עמרם גפני  כמטפל חסר מקצועיות, שלא הבין במחלתו, ולא ידע להתאים את הכדורים לבעיה שממנו הוא סבל. מחשבות אובדניות, הבעיה המרכזית שמספר.  מ.  הוא  שהיה מרבה להמתין 8 שעות  בחדר ההמתנה כאשר ד"ר גפני פשוט התעלם ממנו.  מאז שעבר למרפאה של בית חולים הרצוג בירושלים "אני לא ממתין יותר מעשר דקות לקבל את הכדורים שלי".  פרופ גרינברג שמטפל בי הוא איש מקצוע, יודע להתאים כדור לבעיה,  ולא מצורת ההתנשאות של ד"ר גפני שגם היה מטריד אותי מינית בשאלות מוזרות האם אני שומר את הברית.
זיפקס, אטומין תרופות שרק הגבירו לי את המחלה ולא פתרה אותם.  היחס במרפאה של חיבה מעייני  הישועה פשוט מזעזע,
כיום אני לוקח קלונקס, זיפרקסה,  ואני ממש מרוצה ואני מאוזן כי אני כיום הולך למרפאה של בית חולים הרצוג בירושלים. שם היחס מעולה. לא ממתינים 8 שעות אני לא ממתין יותר מעשר דקות.
הוא היה שואל אותי אם אני מאונן או מקיים יחסים הומוסקסואלים,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.