רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 ביולי 2015

אמש ב'מרכז החדשות':

פרויקט מיוחד חלק א' - שלוש שנים לפטירת הגרי"ש במקביל לציון 30 שנה ל'יתד נאמן'!
כך נשמעו רגעי הפרידה ממרן הגרי”ש אלישיב זצ”ל - הגר"י אזרחי בכה: "העולם מתערער". הגר"ש קוק פרץ בבכי בשידור חי כשהסביר למה ציבור שלם חושש לבריאותו של רב ישיש בן כמעט 102, ומקורבו חיים כהן הוקלט לאחר פטירתו:  "מי שעונה ומנהיג כיום את הציבור זה ראש הישיבה הרב שטיינמן".
כחלק ממסע אנשי גרוסמן לגרור את הציבור החרדי לפילוג לאחר פטירת הגרי"ש, הוקלט יוסי פטרוב מקורבו שלך הרב אוירבך כשהוא מגדף קדושי עליון: "אצל הסטייפלער היה אלימות, קשה לי להאמין שה' יעזור אני במקומו לא הייתי עוזר,  אם יש בן אדם כופר בעולם זה אני, אתה יכול לדבר עם ידידי היקר הוא שמע ממני כפירה יותר מזה".
יהדות התורה מאיימת: נפרוש מהממשלה אם יהיה קיצוץ!
"אם ראשי הקואליציה רוצים ממשלה חלופית, שלא יקיימו את ההסכם איתנו", אמר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בשיאה של המחלוקת עם שר האוצר משה כחלון. ביהדות התורה מתעקשים להעלות את הקצבאות לילדים ולבחורי ישיבות. בש"ס דורשים מע"מ 0 על מצרכי יסוד".
מכשרים: 055-9960510

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.