רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 ביולי 2015

תובעים מקרליבך ופרלמוטר להחזיר את הכסף שהוציאו ברמיה מאשה מסכנה

מאת מירונער

כידוע צמד הנוכלים פרמולטר&קרליבך מכרו שמן מפתח המערה למרות שהשמן לא ראה את כביש עכו כרמיאל אבל זה מה שאמרו.

וכך מתחילה הנוכלות, גב' רבקה ג. דוברת צרפתית התקשרה לקרליבך וביקשה שמן, הוא אמר לה כי המחיר 3600 ש”ח לבקבוק. הגב' אמרה אין לי כסף לתרופות מאיפה יהיה לי כסף לשמן, קרליבך בתגובה אמר לה, את תתרימי 30 אנשים מצרפת לשמן ותקבלי בקבוק חינם

הגב' שחשבה שזה שמן קדוש, התקשרה לחברות והצליחה להתרים מעל 30 משפחות מצרפת, מעל 100 אלף ש”ח. הגב' עלתה למירון בל”ג בעומר עם הכסף ורשמה את כל השמות וכתובות למשלוח השמן

אבל עד היום לא הגיע לא קבלה ולא שמן, למרות מאות טלפונים שעשתה, היא התקשרה לצמד הנוכלים פרמולטר&קרליבך וכך אמר לה קרליבך: הכסף עבר לידיים של פרמולטר אני לא יתן קבלות, פרמולטר אומר זה כסף שמגיע לי 

ואותה גב' רבקה מושתלת כליה כבר חודש לא מצליחה לישון מתקשרת איפה הקבלה, ומר קרליבך אומר כי יש שיבושים בדואר, איפה השמן יש שיבושים במשלוחים 

הגב' אמרה אני מגיעה למשרד באוטובוסים וקח את השמן בעגלה ואת הקבלות ותאמר לי לאיפה להגיע, אמרו לה לביתר
הגב' הגיעה, ואיזה פלא הטלפון הפסיק לענות, פטוש עשו עוד דחיה 

הגב' התקשרה לבן השני מצפת וצעקה ואמרה חברות שלי תרמו לרפואתי וכך אתם מתנהגים, אבל כלום שלושה חודשים עברו ואין קבלות ואין שמן 

עו”ד מתנדב שלח מכתב חריף לצמד הנוכלים להחזיר מיד את כל הכסף, אחרת יפנה למשטרה ולבית המשפט, נראה איך יתפתחו הדברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.