רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 ביולי 2015

"רשימה (חלקית) מהגניבות של מנהלי המוסדות 'החרדיים'"

מאת יהודי כואב

1. עושקים את ההורים בתשלום שכר לימוד מופרז, מידי חודש בחודשו, על אף שאת רוב רובו של הכסף להוצאות המוסד, הם מקבלים מהמדינה או מהרשות המקומית.                  
2. עושקים חומסים וגוזלים את הגננות המורות והסיייעות, שנים ע"ג שנים, נותנים להם שכר מינימום, ואת התוספות על הוותק גונבים לכיסם.
3. בהמשך לסעיף 2 לא נותנים להם, דמי הבראה, ביגוד, אין קופות גמל, אין הפרשות לפנסיה, אין פיצויים ומי מדבר שאין שי לחג, בקיצור עבדים בלי תנאים מינימאליים. את התנאים מקבלים המנהלים.
4. מידי שנה לפני החופש הגדול כל הצוות מקבלים מכתבי פיטורין, וחודשיים אין משכורות, אפילו שהתקציבים מהמדינה ושכר הלימוד מההורים זורמים הלאה למוסד כרגיל. ומי שרוצה לחם בבית צריך  לחתום אבטלה כמו איזה הומלס.
5. השנה יש למנהלי הת"ת עוד משכורת שמינה, לבזבז בחזירותם. מתקציב משרד החינוך, לקייטנות הקיץ, על אף שבמילא אמור להיות לימודים, לפחות שההורים לא ישלמו החודש הזה שכר לימוד.
6. מבקשים בת"ת כל חודש כסף לארוחת צהריים, אבל לא 'יבזבזו' לקנות ארוחה נורמלית לילדים, ומאיפה יש אוכל? מהצהרונים לגיל הרך שמקבלים חינם מהמדינה. ומה הם עושים עם הכסף שלנו?  ועוד ועוד גניבות לאור יום כמו עם ספרי הלימוד שצריך כל שנה לקנות מחדש ועוד ועוד.
אז מי כאן הגנב יאיר לפיד או אילו עם הפראק או עם הקאפטאן? 
למה לגנוב אברכים שאין להם שקל לנשמה, אנא התכבדו מנהלים נכבדים הכנסו לסופר הקרוב, מלאו עגלות כרצונכם עם כל טוב, ולכו לביתכם מבלי לשלם. למה על גבינו.
נ-מ-א-ס-ת-ם   מ-ו-ש-ח-ת-י-ם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.