רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביולי 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

אבי שיף בראיון היישר מהכנסת:"ברגעים אלו מתקיים הדיון על החוק הנורבגי, זהו חוק יסוד שדורש רוב של 61 חברי כנסת. מיד אחרי ההצבעה על החוק תתחיל ההצבעה על בחירת הוועדה למינוי דיינים". האם יצליחו לגייס את הרוב, ומה היה לחברי הכנסת החרדים נגד המועמדת של הליכוד לועדה למינוי דיינים?
הבלוגר חיים שאולזון בראיון סוער:רק בחירות פנימיות יביאו סוף לביזיון שהיה השבוע.תמיד כשהחרדים בקואליציה הם מצאו זמן למריבות,הנציגות החרדית בנויה לאופוזיציה ומלחמה.מה יקרה ליחסים שבין ליצמן וגפני?מי הביא את המועצת החסידית לכינוס בהול ?ואיך ההתנהלות הליטאית בויכוח על הדיינים קשור בפילוג   הפנימי,ומה מוביל למצב של היפרדות?
איש הרדיו יניב מאירי בראיון:"אנחנו יוצאים בתוכנית חדשה ברדיו 'קול ברמה' במסגרתה יתחרו המאזינים בשאלוני ידע על גדולי הדור והרבנים מהעבר, בכל שבוע יזכה מאזין בטיסה לקברי צדיקים באוקראינה!". מה יהיה סגנון השאלות, וכיצד הוא מסביר את הירידה באחוזי ההאזנה על פי סקר TGI האחרון?
אבי גרינצייג עורך בחדרי בראיון:לפיד הבין שכבר הגיע למקסימום של מנדטים באמצעות הנושא של חרדים ולכן משנה כיוון,האם יצליח ללכת רחוק עד לשינוי שעשו בעבר גדעון סער ונפתלי בנט? וגם;מה קורה בתחנות הרדיו החרדיות?
אביגדור רבינוביץ מנכ"ל 'עבודות לחרדים' בראיון: לאחר שנלחמנו שנתיים בנושא, חוק אפליה מתקנת עבר הערב במליאה לאחר שיוסכם על הגדרת מיהו חרדי. החוק הזה עבר בעקבות דרישה שלנו לפני הבחירות לעלות את הנושא במו'מ הקואליציוני כפי שנעשה. הנציגים החרדים העדיפו עד הקדנציה הנוכחית לא לקדם את הנושא, כעת הם עשו צעד ראשון לקראת החרדים העובדים. ומהיכן נובעת התמיכה המפתיעה של יאיר לפיד?
יהונתן קלינגר מומחה סייבר בראיון:"שני הישראלים שנעצרו חשודים בהרצת מניות דרך הונאת מחשבים בינלאומית, אנחנו פועלים בארץ כדי לשמור על פרטיותם של האזרחים. ח"כ מקלב וגפני עוזרים לנו רבות בנושא!". ומדוע המאגר הביומטרי מסוכן ואסור לשתף איתו פעולה?
שני אסונות צניחה קשים בשבוע האחרון, מדריך הצניחה שי וקנין בראיון:"שני ישראלים נהרגו בתאונות צניחה שונות בחו"ל, שני במקרים שונים אחד מהשני, אבל זה מקרים מאוד נדירים, זה כמעט ולא קורה, יש יותר סיכוי למות מהתקף לב!". מה ההבדלים בין סוגי הצניחות, והאם העוסקים בתחום חוששים? להאזנה חייגו: 055-980-8000 או: 053-53-222-30 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.