רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביולי 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

עו"ד יואב ללום בראיון:"סמינר זלזניק באלעד פעל שנה שלמה בניגוד לחוק תוך אפליה של בנות ספרדיות וכל זאת בעידודו של ראש העיר פרוש!  מדובר במאות בנות שנמצאות ללא מסגרת! לא ברורה לי ההתנהלות של משרד החינוך, הם יצטרכו לתת תשובות בבית המשפט!". ומה המצב בערים אחרות?
אבי שיף 'בחדרי' בראיון:"החוק הנורווגי אמור להגיע מחר לדיון סוער בוועדת החוקה של הכנסת, מיד בהמשך השבוע יגיע החוק להצבעה בכנסת וחברי הכנסת החדשים יכנסו לתפקידם!". ומדוע מציעים באוצר להקים תוכניות חיסכון לכל ילד במקום העלאת קצבאות הילדים?
הפרלמנט פותח צום עם העיתונאים שמעון ליברטי, אלי ביתאן ודניאל אוחיון.
והערב: למה לפתע הפוליטיקאים בימין תומכים באנשי הר הבית? והאם חכם לעלות להר? איך מתכוננים לבין הזמנים? במה שונה בין הזמנים 2015? ואיך מסתכל החילוני על בן הישיבה הנופש?
ח"כ לשעבר צ'רלי ביטון שהיה מראשי הפנתרים השחורים בראיון:"אריה דרעי הוא נציג השקופים האמיתי, הבעיה היא במשה כחלון שקיבל מתשובה 15 מיליון שקל כדי שירוץ לכנסת! כשצריך אני מתייצב לעזרת דרעי, הוא נאבק למען השכבות החלשות!". ומדוע הגיע להפגין הערב מתחת לביתו של דרעי?
הרב דן מחבר שליט"א בראיון לקראת היציאה לבין הזמנים איך להשמר מהאסונות הרוחניים בבתי הנופש השונים. ומצהיר הגאון מוילנא אסר את בין הזמנים. ומצד שני בחור שיוצא בצורה טובה ונכונה יכול להיות גדול בישראל ראיון מרתק..
עידן יוסף מהאתר ניוז1 בראיון:"הנחיה חדשה מחייבת לספק אוטובוס נוסף גם במקרים בהם ממתין נוסע אחד בלבד בתחנה!  מעתה גם אם לא יהיה מקום באוטובוס החברה תהיה מחוייבת לספק אוטובוס נוסף בתוך 30 דקות!". וכיצד התקבלה ההחלטה במשרד התחבורה?
ניר וונגמן קמב"ץ יחידת חילוץ עין גדי בראיון:לא מדויק שרק הציבור החרדי נזקק לחילוץ במהלך טיולים;אבל כל יציאה למסלול מחייבת הכנה קפדנית !האם אולי עדיף מראש לוותר על הטיולים בשטח?מה היה הסיבה במרבית המקרים לאסונות?ואיך להתמודד עם בעיית הקליטה הסלולרית בשטח?
ד"ר יגאל פתאל מנהל מצפה הכוכבים בגבעתיים בראיון:"הכוכב החדש שהתגלה ושמרכיביו דומים לכדור הארץ נמצא במרחק אדיר מאיתנו, לא נצליח להגיע אליו לעולם, וגם לא נדע אם יש בו חיים". ומהו טלסקופ החלל שאיתו גילו את הכוכב החדש?
עו"ד אפרים דימרי שמייצג את הנער החרדי שנמלט מביה"ח לאחר שסירב לקבל טיפול בראיון:מדובר במקרה קשה של בחור שמתמודד עם המחלה הקשה,הוא איבד את ההכרה באמצע טיפול.הוא ברח אל הישיבה שבה לומד.מחר נערוך הפגנה נגד ביה"ח רמב"ם גם ליצמן מוזמן להשתתף.ומדוע הכעס מופנה כלפי הרופאים?
דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרברצ'יק בראיון על הארועים החריגים הבוקר בהר הבית: כבר מאתמול היה מידע מודיעיני על כך. צוות משטרתי מיוחד הסתער פנימה עשרות מתפרעים בזמן שנורים לעברם זיקוקים. שוטר אחד פונה לבית חולים. ומתייחס לאירוע אתמול במערת המכפילה.
שוב התפרעויות בהר הבית, חיים ברוש מפעילי הר הבית בראיון:"הערבים יודעים שאנחנו מתאבלים ביום זה על חורבן בית המקדש והתארגנו כדי להפריע ולהזיק ליהודים! זרקו עלינו אבנים וחפצים, המשטרה מעדיפה להגן על הערבים ולהרחיק את היהודים! יהודי שקרא שמע ישראל נזרק באלימות". מי המפגינים?  ומהי המערכת החדשה שמשדרת בשידור חי את מה שקורה בכניסות להר הבית?
המהדורות המרכזיות מסונן ומבוקר בשלוחה 4 בתפריט הראשי
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים; 0537202746

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.