רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 ביולי 2015

פעם שניה שנציגנו לא עומדים בדיל מול הליכוד

הליכוד כאיש אחד הצביעו עבור אייכלר. לעומתם חלק מהנציגות החרדית בגדה והשפילה את הליכוד ולא הצביעה עבור המועמדת שלהם. (כן יש בעיה עם המועמדת בוקר, אך היו צריכים כאנשים הגונים לומר מראש שאין דיל, ולא להטעות ולנהוג כעבריינים הפועלים בדרכי רמיה). לו מישהו היה נוהג עימי כך בנושא עסקי הוא היה מחוק אצלי לעולמים!

זו פעם שניה, אחרי ההונאה הגדולה של דרעי בענין הגז, ציפור נפשו של נתניהו, ושל כל העם בישראל המפסיד מליארד ש"ח מדי חודש עקב העיכוב, שהמכונה חרדי מספק לעיתונות מופע אימים של בוגדנות. גם שם השיטה היתה הטעיה, הונאה, רמיה.

כשאחר כך ניילל ונצרח מעל כל גג על בוגדנות הביבי כאשר בעוד כמה שבועות נשמע שהנגבי בישל שליברמן בפנים וש"ס בחוץ, ראוי שנזכר בזעם המוצדק המהדהד של כל איש ליכוד כפי ששמעתי הבוקר. אם מישהו עדיין לא קלט, אמש החלה הספירה לאחור... והתודות לנציגנו ואין לנו להלין על אף אחד אחר.

אם היה מישהו במפלגה ההיא שנטה להאמין שניתן לתת לחרדים עוד הזדמנות, אז גם לו נפל האסימון שעם עבריינים מורשעים אין סיכוי, מסתבר שהבוגדנות טבועה ב ד.נ.א. של חלק מנציגנו.  בימים שכאלה אני מתאבל על העדרו של אלי ישי מהמליאה, אמנם לא גאון האיש אך ישר דרך, הביא לנו לא פחות השגים אך בנועם וביושרה, לאט ובלי להט ואגו של שודדים.

לי אישית, איכפת מהליכוד כמקליפת השום, הם טריפה בעיני ( א"כ חשוב לי הרוב לימין, יהיה מי שיהיה),  אך אני בוש ונכלם מחילול השם, שוב ושוב לשמוע כמה הדתיים גנבים וכמה החרדים שקרנים ושכולנו חבר בוגדים. נמאס! 

על נציגנו לדעת שלא נשלחו רק להשיג משרות וקיצבאות, אלא גם לקדש שם שמים ולא חלילה להפך, ואוי להם מיום הדין על הנזק התדמיתי שהם גורמים לתורה ולשומרי מצוותיה, נזק שלא נמדד במליונים אלא בדורות, טוב שם משמן טוב.

ובעיקר רחמי עליהם על חילול שמו יתברך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.