רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


בהמשך לידיעה על ההרצאה של הרב מהצפון עזרא שיינברג שמופיע באתר שאמורה להתקיים ביום רביעי הרב בבנייני האומה בירושלים,
מ'בניין שלם' הבהירו שהרצאתו של שיינברג בוטלה לפני שבועיים כבר, וכן נשלח לכל המשתתפות מייל שבמקומו נוספו עוד 2 שיעורים.
הסיבה שזה עוד מופיע באתר היא בעיה טכנית והם עובדים להוריד את זה.
-----------------
 חיבור לקבוצות: 'ביזנייעס': הרב מצפת שנעצר ואושפז ביה"ח זיו ביום ראשון אחר הצהריים, ישוחרר מבית החולים במהלך היום, לאחר שכל הבדיקות שעבר נמצאו תקינות.
 -----------------
חיבור לקבוצות: 'ביזנייעס': ר"י 'עטרת ישראל' וחבר מועצהג"ת הגרב"מ אזרחי אושפז הלילה בביה"ח 'הדסה' לאחר שחש שלא בטוב.
 -----------------
 דרמה בכנסת! הממשלה כמעט נפלה כעת לאחר שהשיגה רוב רק בדקה האחרונה בתיקון חוק יסוד תקציב המדינה . שטייניץ שכב בבית עקב חולשה ללא קיזוז. דרעי משך זמן עד ששטייניץ הגיע עם פיג'מה.
 -----------------
 יענקי קצבורג בטוויטר: אז ככה: בבית הגרש"מ עמאר לא בדיוק הכחישו שנכדו הוא הגנב, אלא טענו שהגנב הוא בנו של הגנן, מתברר שלרב עמאר יש בן גנן.
 -----------------
ושוב אירוע המוני של המיסיון שפונה לנוער בירושלים - בנצי גופשטיין מארגון להב"ה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "אני מזועזע מכך שזה עובר בשתיקה בשתיקה מצד נציגי הציבור החרדי בעיריית ירושלים, אני קורא לכל מי שאכפת לו מצביונה של ירושלים להשתתף עמנו במחאה מחר בערב מול הכינוס במתחם הרכבת הישנה בירושלים. לא ניתן להפוך את עיר הקודש לעיר המיסיון ח"ו, צריך לעשות כל שביכולתכם למנוע את האירוע".
 -----------------
אתר 'קול חי': המוני אברכים קיבלו דרישות חוב ע"ס אלפי שקלים למוסד לביטוח לאומי במסגרת מבצע יזום של הביטוח הלאומי.
 -----------------
'ערוץ 10' בפרסום ראשון: הפורץ לביתו של הראשל"צ הגר"ש עמאר בליל שבת הוא נכדו שנעצר והודה בחקירה.
 -----------------
מקורבי הרב עמאר ממשיכים להכחיש לישי כהן שמדובר בנכדו: "דמיון רקוב של אנשים שמטרתם להשמיץ את הרב, לא היו דברים מעולם".
 -----------------
בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' - עיריית ירושלים תיקנה את פרוטוקול ההצבעה על הספורטק ל-13 תומכים במקום 14 עליהם הכריז ברקת בהצבעה.
 -----------------
'הקול החרדי': חבר המועצת הגרב"מ אזרחי אושפז אמש בביה"ח הדסה עין כרם לצורך בדיקות, עקב זיהום שהתגלה בגופו.
 -----------------
ישראל כהן חושף ב'כיכר': למרות מלחמת 'דגל' בהקצאות זייברט בבני ברק, מוסדות ליטאיים הגישו בקשות להקצאה. ב'דגל' טוענים: זה בהוראתנו.
 -----------------
ריבלין בטוויטר אמש: לתשומת לב חברי יהדוה"ת בעיריית י-ם. הפסדתם בהצבעה על הספורטק? לא נורא. לפי סעיף 46א זכותכם לדרוש הצבעה חוזרת ולדאוג שהפעם כולם יהיו. אם לא תדרשו תהיה זו ההוכחה שהפסדתם בשמחה.
 -----------------
משרד הפנים הודיע רשמית לעיריית ביתר עילית, כי התפטרות דוד זיידה עומדת בתוקפה, על אף טענותיו ש"למרות שהתפטר - התפטרותו אינה בתוקף". בכך נכנס לתוקף מינויו של חגי אברג'ל מש"ס לחבר עירייה.
 -----------------
יעקב ריבלין בטוויטר כעת: חברי 'יהדות התורה' בעיריית ירושלים הרימו את הכפפה שנזרקה לעברם והחלו להחתים בעד עריכת הצבעה חוזרת על הספורטק. בראבו.

להמשך המבזקים:



 -----------------
בוז'י הרצוג בטוויטר על הדרמה הלילית בכנסת: שבוע שני ברציפות שהקואליציה במבוכה. בקייטנת נתניהו שוקלים עוצר יציאות עד סוף הקיץ.
 -----------------
השופט רובינשטיין בדיון: "אולי בשביל ליתר את העתירה, אולי הרב ליצמן ישמע את רוח השופטים, שמעוניינים לראות בקידומו, ויסכים להתמנות לשר ובא לציון גואל".
 -----------------
הדרמה בבג"ץ! מתברר כי בחוק יסוד הממשלה המתוקן נתניהו לא יכול לשמש כשר מעבר לתפקידו כראש הממשלה. המשמעות: נתניהו יצטרך להתפטר מתפקידיו כשר התקשורת ושר הבריאות ולמנות שר החוץ.
 -----------------
בדיון בעניינו של סגן השר ח"כ יעקב ליצמן - השופט מלצר: "ראש הממשלה לא יכול להיות גם שר". השופט רובינשטיין: "למה רק ליצמן הצטלם בבית הנשיא יחד עם השרים ושאר הסגנים לא הצטלמו?".
 -----------------
דוברות איחוד הצלה: פעוט כבן 3 חודשים איבד את ההכרה בביתו ברחוב רמז בפתח תקווה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'פתח תקווה' ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה תוך כדי נסיונות החייאה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב אנוש, נסיבות המקרה בבדיקה.
 -----------------
תגובת לשכת סגן שר הבריאות: סגן השר ליצמן ילמד את דברי השופטים וישיב לשאלות שהופנו אליו, בתוך 5 ימים, כפי שנקבע. לאחר מכן, ימתין להכרעת בג"ץ בנושא.
 -----------------
חגיגות 30 שנה ב'יתד נאמן': המוספים 'יתד שלנו' ו'שבת קודש' שודרגו ובקרוב ייצא מוסף מגזיני מיוחד לרגל 30 שנה לעיתון.
 -----------------
בשעה הקרובה ידון בג"ץ בעתירת 'יש עתיד' למינוי ליצמן לשר ונגד תמיכת המדינה במוסד 'סגן שר במעמד שר'.
 -----------------
הבוקר ב'המודיע' ו'המבשר': מודעה על הארכת המועד להגשת בקשה להקצאות עבור מוסדות ציבור מעיריית ב"ב. ב'יתד' לא מופיעה המודעה.
 -----------------
ברוך דיין האמת: בתל השומר נפטר הלילה הגרי"ד זלזניק זצ"ל. גבאי ביהכנ"ס לדרמן בב"ב. לקה באירוע מוחי לפני שבועיים ומאז אושפז. בן 80. ההלוויה בצהריים.
 -----------------
דרמה בכנסת! הממשלה כמעט נפלה הלילה לאחר שהתקשתה להשיג רוב בתיקון חוק יסוד תקציב המדינה . שטייניץ שכב בבית עקב חולשה ללא קיזוז. דרעי משך זמן עד ששטייניץ הגיע עם פיג'מה. התוצאה: 56 נגד. 54 בעד.
 -----------------
עמית סגל בטוויטר: הסיפור עם שטייניץ שלא הרגיש טוב, הלך הביתה לישון. לא התקזז. חצי ממשלה חיפשה אותו אבל הטלפון היה על רטט וישראל כמעט הלכה לבחירות חדשות.
 -----------------
בעקבות התחקיר ב'ערוץ 10' הורה שר החקלאות אורי אריאל לסגור באופן מיידי את משחטת 'זוגלובק' בשלומי.
 -----------------
פרשת הברחת הביצים: בביהמ"ש השלום בירושלים הוארך מעצרו  ב-6 ימים של חשוד חרדי שבאמצעותו הולבנו כספים.
 -----------------
נוסבאום ב'ערוץ 2': "משפחתו של ברכה חשבה לפנות בסוף השבוע שעבר למישהו במשטרה ולדווח על מצבו של אפרים, אך לבסוף לא עשתה זאת. בשבת דיבר עם משפחתו על חשיבות האחדות".
 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: "כמות המבקשים להתייצב במרוכז גבוהה, הבוקר הגיעו מאות בחורי ויז'ניץ, נוצר עומס ולכן בחמישי הקרוב יתייצבו בחורי סלונים וגור. בתוכנית להרחיב את ימי ההתייצבות לישיבות נוספות, במועדים נוספים וגם בצווים שני ושלישי".
מנכ"ל משרד הרווחה שפוטר היום יוסי סילמן בראיון: "פיטרו אותי כי סירבתי לפטר סמנכ"ל שמכהן כבר 43 שנים. העוול הגדול שנעשה לציבור החרדי זה בקיצוץ קיצבאות הילדים. אני יישאר בעשייה הציבורית".
פרשת הברחת הביצים - שבתי גרברצ'יק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון: "חלק מהרשת שהבריחו ביצים הם חרדים ממודיעין עילית. הם הצליחו להכניס את הסחורה לרשתות השיווק הגדולות. החקירה נמשכה מס' חודשים".
יהודה וייס תושב קרית ספר בראיון: ״ניידות יס״מ פשטו הבוקר על השכונה. התושבים היו המומים. שלמה וייזנר גבאי בית הכנסת הראשי בשכונת חפציבה נקרא בעל חסד גדול ויש לו צ'אנג פרטי״.
יואב ללום בראיון תגובה על הסקר של 'בחדרי': "הסקר מוכיח שרוב הציבור מבין את העוול שעושים לבנות. צריך לחזור לשנים עברו אז למדו כל הבנות החרדיות בעירבוביה". 
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים:
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אמדקר, ישראל כהן, איתי גדסי, ישי כהן, משה ויסברג: האם קיימת גזענות בקבלת ספרדים במוסדות? ומה גרם לחסידות ויזניץ וסלונים להתייצב בבקו״ם?
היום התקיים דיון בביהמ״ש על פתיחת העסקים בשבת בתל אביב.
• סגן רה״ע נתן אלנתן: עמדת הסיעות החרדיות ברורה - אנו מתנגדים לפתיחת עסקים בשבת. 
• ח״מ עי׳ ת״א מיקי גיצין בראיון: מלבד ב״ב בכל עיר יש עסקים הפתוחים בשבת. המציאות קיימת בפועל ולכן הצביון לא ישתנה עם או בלי החוק.
• התחקיר בערוץ 10 כנגד ׳זוגלובק׳ - רונן בר, מנהל צוות החקירות, עמותת אנונימוס לזכויות בעלי חיים בראיון.
• והרב אברהם יעקב סלומון יו״ר שטפנשט על היערכות לקראת ההילולא מחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.