רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 ביולי 2015

חצרוני עם בן גביר‎


בעוד אני מנסה - ולזה לא קל - להתאושש מדברי ההסתה האיומים של איציק שמולי | Itzik Shmuli , אשר מציע לטפל בי בטכניקות שלא היו בשימוש מאז שהפכו את הקרמטוריום של אושוויץ לאתר תיירות מוגן ברשימת Unseco - אני רוצה לומר כמה מלים טובות על פוליטיקאי קיצוני, שאני לא מסכים איתו על כלום ובכל זאת מעריך אותו על תרבות הדיון ותרומתו למשפט הישראלי. עו"ד איתמר בן-גביר נפגשנו השבוע בשוק מחנה יהודה בירושלים לעימות מצולם שזכה לכינוי "מלחמת העולמות". זו היתה פגישה ראשונה, ויצאתי ממנה מלא התפעלות. כמו שמולי - גם הוא בוגר מכללה ליגה ב' - אבל איזה הבדל יש בין הפרחח השמאלי לג'נטלמן מימין
אמנם לא אצטער לראות בולדוזר הופך את ההתנחלות של בן-גביר לערימת חצץ ומלט כי חשוב לי לא להרגיז את האירופאים, אך גם אשמח לבקר בביתו כי ברור שהוא מארח למופת. כאשר שמע שאני לא אוכל בשר - מיד הביע דאגה כנה לרמת הברזל בדמי. נשמה אמיתית.
בקטע הוידיאו הנדיר תוכלו לראות את בן גביר מציג לי בגאווה את בנו החדש שאמור לסייע לו בעת זקנה, ואילו אני מראה לו את הדרכון האירופאי שיציל אותי בשעת צרה. חילוקי הדעות עמוקים, אך הכל נעשה מתוך כבוד הדדי והערכה.
הלוואי והיו בכנסת יותר בן גבירים ופחות איציק שמולים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.