רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 ביולי 2015

למה דוד לאו מפעיל אתר פייבסבוק

מאת איש הרבנות הראשית

כל מי שמרגיש צורך רגשי עז לומר משהו לבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו, יוכל לעשות זאת באמצעות אתר הפיסבוק שפתח. כל מה שצריך לעשות זה לסמן 'אהבתי' ולהחמיא למשפחה הדגולה הזו ולפועליו של האיש היקר הזה דוד לאו. בקיצור עוד לא נברא רב ראשי מוגלמן שכל כך צריך חיזוקים מהקהל. אתר הפייסבוק של דודי שלנו מוכיח כמאה עדים שהרבנות שלו יותר קטנה מהעיר מודיעין אחרי שנתיים בתפקיד הרב הראשי לישראל רק 12,010 אהבו. זה הכמות שמזכה אותך באולי רב אזורי. אבל מה לעשות לא כולם התברכו בחותנת כמו הרבנית הדסה רלב"ג שיכולה לסדר תקן של רב ראשי של מדינה כאשר יש לו רק 12,010 אנשים שסרים למרותו.
על אף שבקיר דף הפייסבוק כתוב: "שדף זה מופעל ע"י קבוצה מתומכיו ומוקיריו של הרב בעיר מודיעין [=הכוונה למקום רבנותו האחרון של בעל היתר המכירה דוד לאו]" אך מענין מי ממוקירי זכרו של בעל היתר המכירה רודף אחריו לכל מקום ומצלם. לא פעם זה היה פשוט בושה איך שהרב הראשי לישראל דוד לאו מוציא מצלמה מהמקטרון שלו ומבקש מאחד הנאספים (מאחר והנהג עוד לא סיים לחנות את הרכב ולא היה מי שילווה את התלמיד חכם שלנו) שיצלם אותו.
והתגובות החיוביות למעשיו הברוכים של כב' בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו מרגשים עד דמעות. המזכירות במשרד מספרות שהוא אמר שהוא מתרגש מהתגובות בייחוד בגלל שמדובר בתגובות אותנטיות של גולשות וגולשים שהוא לא מכיר. לצד תגובות רבות של בני המשפחה שמחזיקים חשבונות פייסבוק כמו ידידיה לאו ורעייתו שיודעים לפרגן לאבא ולחותן, דן אליעזר לאו שגם הוא יודע להגיד לאבא דודי אהבתי (וכולם שואלים את עצמם הם לא יכולים להגיד לו את זה בבית, ומה שהם לא כותבים אהבתי זה אומר שהם לא אהבו כיבוד אב נוסח לאו) יש תגובה שלא גולש שהוא לא מכיר שכאלה יש רבות: מאור לוי היה לי הזכות שהרב דויד לאו חיתן אותי לפני כמה שנים.
בין התגובות ניתן למצוא הזמנה להיות סנדק בברית כך מבקשת הגולשת שרה ראש:
כבוד הרב אנחנו מאוד אוהבים את משפחת לאו ומכבדים על הדרך ארץ שלכם ה' ישמור אותכם היינו רוצים שכבוד הרב דוד לאו תהיה סנדק בע"ה אצלנו.איך אפשר לדעת.
לפני זה החמיאה לו שרה ראש:
הרב לאו אשריך ומעריצים אותך כך יהודי צריך להיות כמוך בדיוק.
בקיצור מחר כל העובדים בלשכתו של בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו הולכים לעבוד קשה ולהתקשר לכל מי שיש חשבון פייסבוק שיסמן לו אהבתי על מנת שהוא יוכל לזכות בתואר הרב הראשי לישראל – ימים יגידו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.