רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביולי 2015

מקורבי הרב פינטו מגיבים לטרגדיה: "הרב הוא זה שעזר וסייע לברכה במשך כל השנים"

מאת יהודה שלזינגר

אין זה סוד שחתול שחור עבר בין אפרים ברכה המנוח ליאשיהו פינטו, לאחר שהקצין הבכיר הקליט את הרב מציע לו שוחד והביא לחקירה שבסופה נשלח הרב לשנת מאסר. בחודשים האחרונים אף פתחו חסידי הרב דף פייסבוק, "צדק תרדוף - למען האדמו"ר פינטו", שאליו העלו כתבות ושמועות נגד ברכה. אבל היום ביקשו בסביבת הרב לשמור על פרופיל נמוך.
"אין ספק שאדם ששם קץ לחייו זו טרגדיה ואף אחד מהצדדים לא ציפה שנגיע למקום הזה", אמר אחד המקורבים ל"ישראל היום", אך מיד עבר להתקפה: "מצד שני, אני רוצה להזכיר שבחמש השנים האחרונות הרב והרבנית פינטו עברו מסכת של רדיפות לא אנושיות. במידה והמשטרה היתה מתעשתת ולא היתה יורדת לחייהם של בני הזוג האלה ושל קהילה שלמה, היינו נמצאים היום במקום אחר לגמרי".
לדברי המקורב, "לא נחצה שום קו אדום מצד הרב. למרות הנדיבים הגדולים שעוטפים את החצר הזו, כל הפעילות של הרב היתה רק באמצעות דף פייסבוק שנועד להכריז על כך שנעשה לרב עוולה. בדף הפייסבוק הזה עלתה דרישה אחת: לבדוק את החשדות החמורים שהרב וחסידיו העלו נגד ברכה ולא להתעלם מכל מארג הראיות והעובדות שהוצגו בפני החוקרים". עם זאת, הוסיף: "צר לנו מאוד. אנחנו כואבים באמת את הסיום הטרגי שאיש לא ציפה לו".
מנהלי דף הפייסבוק "צדק תרדוף - למען האדמו"ר פינטו", שתקף שוב ושוב את ברכה, התספקו אתמול באמירה: "ייטיבו גורמים באשר הם להקטין ולא ללבות אש". במהלך היום ביקשו מהכותבים להימנע מהשמצות נגד הרב ונגד ברכה. דניאל, אחת המגיבות בדף, כתבה: "שהקדוש ברוך הוא ירחם עליו למרות שהוא לא ריחם על כבוד האדמו"ר ומשפחתו וכל קהילת שובה ישראל בארץ ובעולם וכול תומכי הרב. חס ושלום, אני לא באה לשפוט אותו עכשיו, בורא עולם
יעשה הכל שהאמת תמשיך לצאת לאור במהרה אמן כן יהי רצון".
מגיב אחר כתב כי "הרב פינטו צדיק גדול והוא שליח אמת ועוזר ומסייע לכל מי שמבקש ממנו ומברך גם זרים ללא כל שכר וכסף. את אפרים ברכה הפילו חבריו במשטרה ששונאים רבנים שידעו שברכה נעזר ברב גם כספית וגם בברכות ובכך הצליח להגיע לתפקיד צמרת בכיר ואז אלו חבריו במשטרה צרי העין שבשבילם סיוע כספי זה שוחד ורצו להפיל קבלת שוחד על הקצין הבכיר שנבהל לאבד את משרתו ועשה טעות נוראה, יצא נגד הרב שעזר וסייע לו במשך כל השנים, את זה לא עושים לשליחי השם, סכנת חיים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.