רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 ביולי 2015

בעלזא גוזלת מן ההורים והילדים את כספי הקייטנות המנהלים מעשירים את קופתם

מאת בעלזער

כזכור לכולנו בממשלת הזדון הקודמת ניסו להצר את רגלי הציבור החרדי והמשפחות ברוכות הילדים ככל האפשר.

אחת מהגזירות הייתה גזירת 'הקייטנות חינם לילדי החינוך הממלכתי' במטרה להפלות את הציבור החרדי שלומדים בדר"כ במוסדות מוכר שאינו רשמי.

בחסדי ה' כי גבר, זכינו וממשלת הזדון עברה ומן הארץ ובמקומה הוקמה ממשלה חדשה בשיתוף המפלגות החרדיות שכולנו פעלנו בבחירות בכל כוחנו להגדיל את הנציגות החרדית בכנסת.

נציגנו הנאמנים בכנסת פעלו ופועלים בכל כוחם לבטל את הגזירות הנוראיות שנגזרו על המשפחות החרדיות ולבטל את ההפליות. אחרי מאמצים מרובים הצליחו ב"ה להגיע להישג שגם תלמידי המוסדות החרדיים יקבלו השנה קייטנה חינם  (כיתות א-ב /ב-ג).

עד כאן הכל טוב ויפה.

והנה קמו להם מנהלי 'מוסדות בעלזא בית שמש' שכל מגמתם זה להעשיר את קופתם על חשבון אברכים שנאנקים בעול הכבד לכלכל את משפחתם והחליטו שאת תקציב המדינה לקייטנות הם ישלשלו לעצמם (בדרכים פליליות שאין כאן המקום לפרטם) ושההורים ישלמו פעם נוספת מכיסם הדל עבור הקייטנה ("הקייטנה מסובסדת ותודה להנהלה"...)

בתקציב משרד החינוך החינוך ממומן כל ילד בסך של כ- 700 ₪!!

מן ההגינות והישרות היה שמהתקציב השמן עבור קייטנה של שלושת שבועות יתקצבו את הקייטנה בת העשרה ימים לכל תלמידי הת"ת, רק שמהגינות מצידם התייאשנו מזמן, אבל לפחות את הכסף שהמדינה העבירה עבור ילדינו שנזכה לקבל עבור עשרה ימי הקייטנה.

הנה כי כן מנהלינו מבצעים בפועל את חזונם של שי פירון ויאיר לפיד ושות' לחנוק את המשפחות החרדיות ככל האפשר והם ימשיכו לצחוק עלינו כל הדרך אל הבנק!!

מטה המאבק לא תנוח ולא תשקוט עד שנשיג את המגיע לנו, וכל האמצעים כשרים למטרה!!

אנו מציבים בזאת אולטימטום לאחראים:

בשלב זה המייל מופץ רק לתושבי בית שמש מאנ"ש. בשלב הבא המייל יופץ בתפוצות גדולות הכוללת אנשי ציבור וח"כים, ותכלול גם פניה למשרד החינוך ולמבקר המדינה. ראו הוזהרתם!!!

אנו מבקשים מכל אחד שהנושא יקר לליבו להיחלץ חושים בעד האולטימטום ולהתחיל להעביר הודעה זו הלאה אחרי תאריך היעד שנקבע וזאת גם בלי הודעה נוספת של מטה המאבק

נ.ב. הבאת טרמפולינות היום אחה"צ לחיידר במטרה לחפות על העוול לא תעזור מאום להמשך המאבק הצודק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.