רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 ביולי 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

בלעדי! ישי שליסל  ששוחרר כעת ממאסר ממושך לאחר שהאושם בתקיפת משתתפי מצעד התועבה בירושלים בראיון ראשון לתקשורת מדבר על הכל: השנים הארוכות בכלא ללא חופשות, משחזר את היום שבו דקר, מתי קיבל את ההחלטה? ורגע המעצר, ומתי השב"כ נכנס לחקירה? מדוע שמר על זכות השתיקה, ומדוע לא טען לחוסר שפיות? השכנות במעשיהו עם הנשיא לשעבר, קבלת הפנים בחוץ, והאם חושש שייחשב כאיש קיצוני? והאם הועברו אליו מסרים שלא ימשיך בפעילות?
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת משה פלדמן ובהשתתפות יעקב עמר ואבי גרינצייג. והערב: שנאת חינם של ימינו כיצד; וההגדרה המדויקת בהבנת המושג שהביא לחורבן. וסיפור חצקל' טורנהייים מעלה את שאלת יחס החברה החרדית לטיפוסים שונים. ומי המשוגע האמיתי?
פרסום ראשון! קלי צום גם לערבים. ישי דריקס שתיווך בין חברת קלי צום לסוחרים במגזר הערבי ואף הצטרף לדוברות קלי צום בראיון: לראשונה המוסלמים ברחבי הארץ השתמשו בכדורי הקלי צום. שייחים מוסלמים נפגשו עם בעלי החברה לבקש שישנו את שם המותג הישראלי. ברמאדן הבא כבר נשווק את הכדורים למליוני מוסלמים בעולם. ומה כמות הצריכה הגדולה? וצריכת הציבור החרדי? ולמה צריכים כשרות נוספת?
אבי שיף 'בחדרי': "נכון לעכשיו לא ברור אם החוק הנורבגי יגיע  לוועדת השרים לחקיקה מחר,  מחר בשעות הצהריים נדע". והאם חוק הכשרות של דרעי יגיע מחר בפעם הרביעית לועדת השרים?
שוב הריסת בית כנסת? דוד ארוש גבאי ביהכנ"ס בגבעת זאב בראיון: בעקבות  עתירה בשאלת הבעלות על הקרקע עליו הוקם המבנה שבו מתפללים מאות, ע"פ החלטת בג"ץ בתוך מספר ימים המבנה יהרס כליל. מחר נפנה בבקשה לקבל ארכה כדי להגיע לפשרה. אם חלילה ההריסה תצא לפועל צפויה התנגדות חריפה! ולמי מנהיגי הציבור הם פנו?
אחרי 30 שהה בכלא פולארד משתחרר! יהודה פואה יו"ר ארגון 'בצלמו' בראיון: "צריך לקיים לפולארד קבלת פנים ענקית, לא פחות מלגלעד שליט!" ועל צו ההריסה בבית אל: פסק דין בג"ץ בית אל הוא גזעני! בג"ץ רוצה להרוס את יהודה ושומרון ולכן יצא בשרשרת פסקי דין, אנחנו יוצאים למאבק, מחר נקיים מפגן מחאה לאורך כביש 60, אם תהיה הריסה נראה שם את מראות עמונה!".
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או: 053-5-292-545 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.