רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 ביולי 2015

דוד לאו כן המפקד!

מאת איש הרבנות הראשית

זה התואר החדש שמבקש בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו  שיכנו אותו "המפקד". תושב העיר מודיעין ומועמד הבית היהודי לכנסת עמיעד טאוב שיש לו טור קבוע בעיתון מצב הרוח ומי שניהל (בהתנדבות) מטה בקרב בוחרי הרב הראשי לישראל מקרב הבית היהודי כותב בטורו: "על השינוי ברוח המפקד ניתן ללמוד מדברי הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו". דומה שהמשקל שמייחס טאוב לבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו גדול יותר מהמשקל שמייחסים לו תושבי עירו. לך תסביר לטאוב שהאיש מטפס על קירות בלשכתו ולא יודע מה לעשות מרוב שיעמום.

בעבר ניסה טאוב במאמר במצב הרוח שהובא באתר סרוגים להטמיע שבעל היתר המכירה ולימים הרב הראשי לישראל דוד לאו שירת בצה"ל וכה כתב על ידידו בערב הבחירות לרבנות הראשית לישראל:

"אינני יודע אם הרב דוד לאו ייבחר ‫לתפקיד. מה שכן, אני בטוח שהרב דוד לאו, או אם תרצו קצין ‫צה"ל ורב סרן במילואים דוד לאו מספר אישי 9366074" 
אבל דבר אחד הוא יודע שאת הדרגה שלו רס"ן הוא קיבל בפיקציה בדיוק כמו את תעודת הרבנות שלו (לטענת ערוץ 2). מענין למה טאוב לא שואל את כב' בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל מדוע בנו ידידיה לומד לימודים אקדמאים בלא שעשה צבא? וחבל שהוא לא מספר לכולם איזה שירות עשה דודי לאו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.