רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2015

מגזין הלילה ב"הנייעס החרדי".

הפרלמנט עם העיתונאים שמעון ליברטי, מענדי גרוזמן ואלי ביתאן.
והערב דיון מרתק וסוער על הקמת הפלס ויתד - אפשר לקבוע מי ניצח? מהו שינוי העומק בחברה החרדית? האם ביתד באמת אין טרור? והאם הם כתובים טוב ומעניין? וגם: עונש מוות למחבלים, יעיל?
איש התקשורת דב פוברסקי בראיון נוקב:יתד נאמן הוקם כדי להביע את דעת עולם התורה,לעומת הפלס שקם ע"י קבוצה שמבקשת להוכיח באמצעים שונים שהם קיימים.האם לא ראוי שלכל פלג יהיה עיתון שיתן ביטוי להשקפתו?האם הדרך של חרמות נכונה?ומי מבקש לשאת את את לפיד דרכו של הרב אלישיב זצ"ל?
ר' שמואל בן עטר קול ברמה בראיון: החוק שיעלה להטלת מס על מקןבלים נובע מצרות עין. יש מסורת עתיקה של פדיון נפש, א"א לא מחייב את הבאים לתת כסף ובסוף זה הולך לאחזקת אברכים. מה ההבדל בין המקובלים שחיים בעושר לעומת גדו"י אחרים? ומה ייחד את הרב כדורי שנפטר השבוע?
הרב נחמניאל סבן חבר מועצת העיר ירושלים בראיון:"בשנה שעברה הונו אותנו והכניסו מופעי שחץ, השנה גם מנסים וחושבים שזה יעבור בשתיקה! אין פרטנר בצד השני שדואג להתחשב בציבור החרדי ולדאוג לצרכיו!". ואלו פעילויות מתוכננות הקיץ בירושלים במיוחד לבחורי הישיבות?
ערד ניר כתב חדשות החוץ של ערוץ 2 בראיון על המשא ומתן של המעצמות עם אירן מחר, הדיד ליין שמסתיים. ומסביר; באירן יש אופטימיות, אפשר שיחתם היום הסכם. שר החוץ של רוסיה בדרכו לוינא מה שאומר שכן יחתם היום הסכם צריך לעקוב קצת בפילפל.
ד"ר רונן שובל בראיון: "הלוחמים צריכים לקהל צל"ש! במקום לעודד אותם הופכים אותם לפושעי מלחמה! חיילים ללא גיבוי לא יצאו למלחמה!  הרמטכ"ל חייב לתת גיבוי חד משמעי לחיילים שלו!". ומדוע הוא לא מאמין לסרטון של 'בצלם'?
אבי גרינצייג עורך בחדרי: יש חזית אחידה של הנציגות החרדית והדתית בירושלים נגד הפעלת הזומבה; למרות שספק אם יהיה אפשר לבטלו. האם הפעם כולם שותפים כלקח מהספורטק? והאם לברקת ויועציו בכלל אכפת?
אבי שיף הכתב הפוליטי של 'בחדרי' בראיון: "קיבלנו שורה של תגובות חריפות במערכת הפוליטית בעקבות החשיפה שלנו היום על מופעי השחץ המתוכננים בירושלים! נכון לעכשיו בעיריית ירושלים לא מתכננים לבטל את המופעים!". מה גפני חשף היום על היועץ המשפטי של 'יש עתיד'? מהי הצעת החוק לאפליה מתקנת שהוגשה היום, וכיצד היא מגדירה מיהו חרדי?
עו"ד הרב דב הלברטל בראיון סוער:"עונש מוות למחבלים זו איוולת! זה פיקוח נפש שיגרום לשפיכות דמים! זה יהפוך אותנו מכובשים רגילים לדעאש!   אני לא מבין את גבולות הטיפשות של המח"טים,הם לא יודעים שהכל מצולם? אני רואה שזה בא מנקמה! זה מייצר עוד אלף מחבלים!". מתי כן אפשר לירות במחבלים? והאם לגר"ש אלישיב היתה עמדה מדינית?
להאזנה חייגו: 055-980-8000 או: 053-4298-220 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.