רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2015

כך עושים קופה על חשבון המדינה ועוד קופה על חשבון סטמר באמריקה....

בימים אלו מסתובב עסקן ידוע בחו"ל, ומתרים את נדיבי עם עבור 'הוצאות המערכה'... של המערכה על חילול קברי ישראל כביכול (לדעת הרב שמידל רק ספק קברי ישראל). לא ניכנס עכשיו לשאלה הפשוטה 'האם אכן כמה עולה כמה פאשקעווילים על גדולי ישראל ואוטובוס לצפת האם זה עולה כל כך הרבה כסף? או שאולי הכסף ממוען לחתן ילדים (במקרה הטוב) ולהתמוגג על כוס קפה באוסטריה במלון יוקרה המיועד לשועי ארץ ונגידים, ועוד כמה נסיעות להרי האלפים, על חשבון תרומות מחו"ל (במקרה הפחות טוב)...
כאמור לא נתייחס כעת לזה, אבל לידיעת אחינו שבחו"ל, ראו הוזהרתם! אם אתם רוצים לקיים את שאיפתו הטהורה של רביה"ק מסטמר זי"ע לתמוך באלו שאינם נהנים משולחן איזבל, דעו לכם: כי 'אגודת אתרא קדישא' לקחה ולוקחת כסף מהמדינה בכל השנים, אם כן מה אלו הוצאות המערכה?
מצורף כאן מסמך רשמי מהמדינה הטמאה, שכבר נתפרסם כמה פעמים, ואיננו מבינים למה זה לא מחלחל בתודעת הציבור...
כמו כן מצורף כאן מסמך מקומם ומזעזע, איך אתרא קדישא עוקרת קברי ישראל ודאים ועתיקים מזמן הנביאים 'בהר הזיתים'(!) יש תח"י עוד מסמכים, ובקרוב יתפרסמו אי"ה, כמובן במימונה המלא של 'משרד הדתות' באמצעות החברה קדישא הספרדית!
בכל אופן מי לנו גדול מהרב שמידל בעצמו שהודיע במכתב לפני תקופה קצרה, שעובדים שם עם כלים כבדים באגרים וטרקטורים, ובהר הזתים! רבותי! לא צריכים לדמיין מצבות... כמו שהם עשו ב'מערכה בעיצומה'... אלא יש ויש תמונות ברורות מוסרט ומתועד, איך שעצמות מתגוללות לעוף השמים ולחיית השדה רח"ל, ואין פוצה פה ומצפצף....
רק נציין שאחד הטענות החמורות שהיה להם על רבינו הגדול מאור ישראל ופארו, פוסק הדור והדרו מרן בעל תשובות והנהגות שליט"א היה כי היתכן שטוען שזה עצמות בהמות וכלבים, במקום שבקושי נמצא שלד או שניים ראשו בין ברכיו, כאשר 'בהר הזתים' בית הקברות שקברו שם מזמן הנביאים עד עצם היום הזה, כותב הרב שמידל בעצמו שמוצאים שם הרבה עצמות רק שזה של בהמות!!! אוי, להיכן הגענו!!!!
עוד זכור לכולנו המערכה שניהלה אתרא קדישא נגד אירגון 'קדמוננו' שהוקמה בדם ויזע על ידי רבינו הק' בעל המנחת יצחק זי"ע והגה"ק מתו"א זי"ע ושאר גדוליו עמם, כאשר עשו התיקונים בהר הזתים למען כבוד ישני עפר, וכדי שיוכלו לבא ולהתפלל בלי לפגוע בכבוד הקדושים אשר בארץ המה, כאשר 'קדמוננו' לא הכניסו אף כלי כבד לשטח, ובנו את המדרגות על גבי כלונסאות, עד כדי כך שכשהראו את הדבר לרבינו הק' בעל הברך משה מסטמר זי"ע נשיא עדתנו, נזדעזע לראות את כל השקרים הנוראיים כאשר הוכיחו בעליל כי כל המדרגות אפשר להתרומם בקלות על ידי מנוף...
המכתב שכתב אז כבר נתפרסם על ידינו כמה פעמים, ולא נחזור על הנושנות...
יש לציין, כי באותו מערכה יצא הקצף על רבינו הגדול פוסק הדור שליט"א כאשר ראה שם במו עיניו מה שעוללו אנשי אתרא קדישא, יצא בשצף קצף נגדם, וכבר אז סימנו אותו כשונא. כמו כן, כ"ק מרן אדמו"ר מהר"א מסאטמאר שליט"א גם הוא נסתמן באותו מערכה כ'שונא' היות שגילה את פרצופם האמיתי וד"ל.

נ.ב. לאחרונה איננו שולחים את המיילים שלנו בתכיפות, רק מזמן לזמן, היות ש'אין לנו כסף מחו"ל' ואיננו עורכים מגבתים בקרית יואל ובמחנה לפידות, לכן אין לנו את המימון לשבת על זה יומם ולילה כמו שיש להם, ואנו מודיעים לקהל הקדוש בארץ ובחו"ל, כי נשלח את החומר רק מזמן לזמן, לפי הצורך, אי"ה.
אנו מבקשים מחברי הרשימה שלנו, מי שעתו ועטו בידו, להעלות מאמרים על הכתב ולשלוח לנו שנוכל לפרסמו.
כל פרטי הכותב, ישארו חסויים בע"ה, ואנו מתנצלים על הטעויות שיצא מתח"י בעבר, כאשר נשלחו מאמרים שלא היה חסויים דיים, וגרמו עגמ"נ לכמה, ואתם הסליחה.
​ אנו חוזרים ומודיעים, כי אינכם מוכרחים להשאר ברשימה שלנו, מי שמפריע לו קבלת מיילים אלו, מתבקש בזאת להקיש למטה, ולציין 'הסר' אנו מקפידים להסיר מיידית את מי שמבקש זאת. 
אם אתם מקבלים מאתנו את החומר פעמיים, נא להודיע לנו ונתקן את זה אי"ה.
החומר האיר את עיניכם? תזכו גם את חבריכם, וכל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו.​
--
בכבוד ובהערכה
שומרי משמרת הקודש

​להצלת העדה החרדית מידי שועלים קטנים מחבלים כרמים.​
בארה"ק ובחו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.