רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

המאבק הסוער סביב השליטה בסמינר מאיר בבני ברק - מוטי סגל עורך 'קוקר' בראיון נרחב על היממה האחרונה והשבוע האחרון. "גורמים מבני משפחתו הקרובה של הרב שמואל מאיר המזוהים עם 'הפלג הירושלמי' לא היה להם נוח עם מינוי גדולי ישראל ופועלים בכל דרך להכשיל את המינוי ולקיים מרד פנימי נגד מינויה של הרבנית בורנשטיין, עד שהיה צורך בהתערבות משטרתית".
הפגנה סוערת הבוקר בכיכר ספרא - הרב שאול כהן אחד ההורים מבית הספר' ירים משה' בראיון: "הסמינר שלנו מאכלס כ-125 בנות בדירת 4 חדרים - אנחנו מחכים 14 שנה ועדיין העירייה לא מציעה פתרון עבורנו למבנה ראוי, תמיד אומרים לנו לחכות, ניסינו בכל הדרכים ולא היתה ברירה אלא לצאת להפגין. גם ניר ברקת וצביקה כהן אמרו בביקור אצלנו בסמינר כי הסמינר שלנו נותן להם מענה ראוי לבנות ספרדיות שרוצות סמינר איכותי, אך בפועל לא באמת דואגים לנו ולכן יצאנו להפגין". ומדוע אריה דרעי לא נותן להם מענה למרות כל הפניות אליו?
ציטט את האברבנאל וזומן לחקירה - פעיל הימין נועם פדרמן בראיון: "נחקרתי הבוקר ע"י היחידה לפשיעה לאומנית לטענתם בחשד להסתה לגזענות ואלימות, עקב סטטוס שהעליתי בדף הפייסבוק, לאחר שריפת הבית בדומא, בו ציטטתי את דברי פרשן המקרא הידוע דון יצחק אברבנאל, שכתב בעניין מלחמת מדיין, שיש להרוג תינוקות בעריסותיהם כדי שלא יגדלו ויפגעו בעם ישראל. אמרתי לחוקרים שביקשו תגובה: 'לכו לחקור את האברבנאל', זה בושה וחרפה שמשטרת ישראל הופכת למשטרת מחשבות".
במכס נתב"ג נערכים לחגים - יורם אהרוני אחמ"ש במכס נתב"ג בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "תפסנו מזוודה עמוסה ב-108 אתרוגים שהגיעו עם נוסע בריטי שעבר במסלול הירוק וניסה להכניסם ארצה מבלי להצהיר עליהם כנדרש, בכדי לחמוק מבדיקה ומתשלום מס. האתרוגים, ששוויים מוערך בלמעלה מ-13,000 ₪ מחוייבים באישור משרד החקלאות לשם כניסה ארצה". ומתייחס גם לכוונה לסכל הברחות ב'אפס סובלנות' בחזרה מציון רבי נחמן באומן. וכמה פקטים סיגריות/אלכוהול מותר להעביר בגבול בצורה חוקית?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.