רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


בני רבינוביץ בטוויטר
‏אחרי הרבה שנים שרק הליטאים היו יעד לביקורת, הגיע תורם של אחינו החסידים בפרשת הסמינר בירושלים. שיבואו בתלונות לעצמם, ולברקת וצביקה כהן שלהם.
-------------------
סערת הסמינרים חוצה יבשות : היום בערב ( יום שלישי ) תתקיים אסיפת בעלי הון וראשי קהילות יוצאי סוריה באולם שערי ציון בפלטבוש ניו יורק במטרה לגבש חרם תרומות למוסדות אשכנזיים בישראל מקהילות יוצאי סוריה בעולם .
-------------------
השר בנט לקאהן ב"קול חי": "אני פועל להנגשת לימודי מקצוע לצעירי המגזר החרדי. ההנהגה החרדית והח"כים שמגבים אותי מבינים שמי שלא מתכוון ללמוד צריך מקצוע לחיים. הלימודים יהיו מחוץ לבתיה"ס"
-------------------
שרי רוט ב'חרדים 10': אינתיפאדת 'מאיר'? במהלך "אסיפה דחופה" מטר אבנים הושלך ע"י מחבלוני עץ על מורות סמינר מאיר.
-------------------
ברוך דיין האמת!
הרבנית חנה זיאת ע"ה
אשת הרה"ג רבי יהודה זיאת ראש מוסדות תורה "שתילי זיתים"  ההלויה תצא בשעה 14.30 מתלמוד תורה שתילי זתים רחוב חידושי  הרים 9 בני ברק להר המנוחות בירושלים
ת.נ.צ.ב.ה.
-------------------
ח”כ שרון גל פרש מהכנסת ויחזור לתפקידו הקודם כעיתונאי
 -------------------
תוצאות הצבעת הח"כים על מינוי ליצמן לשר: בעד 83, נגד 10, אין נמנעים. ליצמן הפך לשר בריאות. עלה להשבעה עם כובע.
 -------------------
עמית סגל בטוויטר: שרון גל שפורש מהכנסת יגיש תוכנית כלכלית ב'ערוץ 20'.
 -------------------
אדמקר ב'וואלה': האב שהתאבד השבוע ברכסים לכאורה כי בתו לא התקבלה למוסד בית יעקב, כתב לפני שבועיים מכתב: "אין גבול לביזיון. אני מושפל. שמו אותנו ללעג וקלס"
 -------------------
 ועד ההורים של הסמינר הישן בהודעה להורים: "בכתה א' לא יתקיימו לימודים עד להודעה חדשה"
 -------------------
'הקול החרדי': מרן הגר"ח קניבסקי התחדש ברכב פורד גלקסי חדש.
 -------------------
הרב שאול כהן אחד ההורים מבית הספר' ירים משה' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "מחר בשעה 9 תלמידות בית הספר מכיתה א׳ עד י״ב מתייצבות בכיכר ספרא עם ההורים להביע את מצוקתם הבלתי נסבלת בתנאים מחפירים. הובטח לנו מבנה באזור רחוב ירמיהו אך בפועל זה לא קרה, ולמרות שמרבית ההורים בבית הספר מצביעים לש"ס הם מתעלמים ונמנעים מלסייע לבית הספר מאז הקמתו לפני 14 שנה".
 -------------------
המשטרה הודיעה כי היא ממליצה להעמיד לדין את ח"כ אורן חזן.
 -------------------
שר החינוך נפתלי בנט ב'קול חי': "אני פועל להנגשת לימודי מקצוע לצעירי המגזר החרדי. ההנהגה החרדית והח"כים שמגבים אותי מבינים שמי שלא מתכוון ללמוד צריך מקצוע לחיים. הלימודים יהיו מחוץ לבתי הספר".
 -------------------
אתר 2525: כף יד של ילד כבן 3 נקטעה במושב קוממיות. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. מדוברות איחוד הצלה נמסר: "בהגעת המתנדבים לזירה הם נתקלו בילד כבן 3 שהכניס את ידו למטחנת בשר וכתוצאה מכך כף ידו נקטעה".
-------------------
אדמקר ב'וואלה': לראשונה מאז החל המאבק הקיצוני נגד חיילים חרדים הוגש השבוע כתב אישום נגד חרדי שתקף חייל חרדי בירושלים.
 -------------------
שר החינוך נפתלי בנט ב'קול ברמה': "נושא הסמינרים זו אחת הבעיות שעולה על שולחני. אני עובד מול המחוז החרדי בעניין הזה, נושא מורכב. יכול לומר שבכל הרפורמות שלי התעקשתי שהם יחולו גם על המגזר החרדי".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
תחקיר 'ערוץ 10' מגלה: משה קלוגהפט, יועצו של שר החינוך בנט נבחר להיות קמפיינר הרפורמה במתמטיקה. התקציב: כמיליון שקלים.
 -------------------
ב"ב: מהומה כעת באסיפת מורות בסמינר מאיר. קבוצת אברכים המשתייכים לפלג הירושלמי פרצו לסמינר ושברו חלונות ודלתות.
 -------------------
'קוקר': מפלגת 'זהות יהודית' בחדרה באולטימטום לראש העיר: "שמירת השבת או פרישה מהקואליציה תוך 24 שעות". ש"ס: "מדובר במאבק אישי שלהם עם ראש העיר"
 -------------------
 איתי גדסי בטוויטר: במהלך כינוס המורות מסמינר ׳מאיר׳ הושמעו דברי נאצה שכוונו נגד המנהל הרב מאיר, מספר מורות קמו ומחו על הדברים ולא איפשרו את המשך הדיון.
 -------------------
הפגנה סוערת הערב מול ביתו של ראש מועצת קרית ארבע מלאכי לוינגר על רקע החלפת חברת השמירה - שריאל לוין מאבטח שהשתתף בהפגנה בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "תושבי קרית ארבע זועמים על האטימות וגזילת פרנסת המאבטחים. אנו מוחים על הבאת דרוזים והעדפתם על תושבי המקום. אנו קוראים למלאכי לוינגר לחדול מזריעת הרס וחורבן בישוב, הוצע לנו תנאים מחפירים להמשך עבודתנו".
 -------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
המאבק הסוער על סמינר ׳מאיר׳ בב״ב - משטרה במקום!
איתמר זינגר על ההתפתחויות האחרונות בפרשה: ״בחילופי המכתבים עם העירייה נקבע היום - הרבנית בורנשטיין היא המנהלת. הגב׳ אריאל הגיעה עם צוותי צילום ועוררה פרובוקציה. הערב - מהומות והתפרעויות במקום. המשטרה שהוזמנה תמשיך לאבטח את הסמינר״.
מני גירא: ״הפרשה מסתבכת: עו"ד מטעם הרב מאיר פנה לזייברט בטענה למניעים פסולים במינוי המנהלת בורנשטיין. אסיפת מורות בראשותה התפוצצה הערב, כשחלק מהמורות תומכות במנהל ובנו, השלכת אבנים אל תוך החדר הביאה לפיצוץ סופי של האסיפה״.
סאגת הסמינרים - הקרב שלא נגמר! משה גלסנר מגיש המהדורה ב׳קול ברמה׳ בראיון: ״למרות ההשפלה היום שעברו הבנות בסמינר הישן, מבחינת משרד החינוך וביהמ״ש - הסמינר עדיין לא הפר ההחלטה. אם המורות והורי התלמידות ימשיכו בחרם, המשרד יפעל בהתאם. יש פה מנהל חדש שמנסה את כוחו בקרב״.
משבר הקואליציה בחדרה - עו״ד צפריר ביטון יו״ר ׳זהות יהודית׳ בראיון: ״פרשנו הלילה מהקואליציה כי ראה״ע הפר את ההסכם. הוא מ׳יש עתיד׳ ורוצה להכניס נציגה מהמפלגה למערכת החינוך בעיר. להערכתי - תוך מס׳ שבועות כל החרדים פורשים. הוא הופך את חדרה לת״א. מחר נפנה למשטרה על מכרזים שתפר״.
פרשת מינוי הדיינים - היועמ״ש שמעון יעקובי בראיון: ״אם יהיה עיכוב נוסף בבחירת הדיינים בגלל ויכוחים פוליטיים, זה יהיה סבל בל יתואר לציבור. המערכת בקריסת מערכות, אנשים ממתינים מעל שנה לדיון. מעולם בישראל בתי הדין לא היו במצב כזה״.
כתב אישום ראשון על תקיפת חייל חרדי - אלי שלזינגר ׳בחדרי׳ בראיון: ״עשרות חיילים הותקפו והוכו בקמפיין אגרסיבי נגדם שנמשך 3 שנים. עכשיו רואים אור בקצה המנהרה. התוקף לא שייך לנטורי קרתא. הוגש נגדו בעבר כתב אישום. בביהמ״ש צעק לחוקר: ״שטן, משטרה של עמלקים״.
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים: 
הפילוג הליטאי מניב הרס נוסף - מנהל סמינר נזרק מתפקידו לאחר שלושים שנה
•  איתי גדסי בראיון: הרב שמואל מאיר הגיע הבוקר לסמינר וגילה כי המזכירות האישיות שלו נעדרות, וזאת בהוראת גורמים מבחוץ.
• בנו הרב דוד מאיר בראיון: אבא אמר בסמינר להצביע ג' גם לעירייה וגם לכנסת, הוא נשמע תמיד להוראות של מרן הרב שטיינמן! כועסים עליו שסרב לסלק מורות שהצביעו עץ, בקשנו להכנס לרב שטיינמן אך נאמר לנו שהנכד לא מסכים.
• ליאור גוטמן מ'כלכליסט' בראיון: השר דרעי אמנם הסביר בוועידה את עמדתו בעד מתווה הגז, אך לא הסביר מדוע הוא מסרב לאשר את המתווה בו הוא תומך.
• אבי אמסלם חבר מועצת עירית אשדוד בראיון על המכתב החריף ששיגר לחברי יהדות התורה.
• הפליית אתיופים בגן חב״ד? שליח חב”ד בכפר יונה נחמיה שמרלינג בראיון: זו עלילה של משרד החינוך.
• תושב העיר אלעד אלי אדלר בראיון: העיריה הפקירה את ילדינו ומקום לימודיהם באתר בנייה תוך סכנת חיים ממשית, וראש העיר ישראל פרוש הגיע לת”ת ודיבר עם הילדים פוליטיקה מי בעדו ומי נגדו.
• צפריר ביטון יו”ר מפלגת 'זהות יהודית' בחדרה: פרשנו מהקואליציה בגלל חוק שהעביר ראש העיר נגד השבת, הנציגים החרדים עשו יד אחת עם ראש העיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.