רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

דוד לאו מתיר עגונות בדיחה או אמיתי?‎

מאת איש הרבנות הראשית

אתמול חנכו את המבנה החדש של בית הדין הגדול ברח' אליהב מאחורי בנין הרבנות הראשית לישראל בית יהב, ואץ רץ לו בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דודי לאו לתפוס את מקומו כסאות למשפט. כאשר הוא מבקש מאחד העובדים לצלם אותו בכל מיני זוויות. הדיינים שישבו לידו הגאון הרב אליעזר איגרא והגאון הרב אהרן כץ הרגישו קצת באי נוחות כאשר דודי לאו נותן הוראות צילום אבל הם גילו הבנה לילד שיושב לידם ומתלהב מהכבוד שנפל בחלקו. את הצילומים הוא נימק בכך שיש אנשים שלא מאמינים לו שהוא יושב בבית הדין הם לא מבינים איך המדינה מאפשרת לאדם שמעולם לא למד חושן משפט ואבן העזר שתי חלקים המחייבים לימוד ובחינה כדי לקבל כושר לדיינות ואז שולף דודי את מכשיר הטלפון הנייד שלו (שאגב, הוא אינו טלפון כשר אלא טלפון חכם הוא אומר למי ששואל) ומראה תמונות שלו שהוא יושב כדיין, ואנשים שרואים את זה אומרים לו דודי שיחקת אותה מכס רב פורים לכס הרב הראשי לישראל.
באחרונה מוציא הדיין דוד לאו סיפורים על "מומחיותו" בהתרת עגונות ופתירת בעיות של גט שהיו כרוכות ביותר מ30 שנות המתנה. איך הוא אומר ליועץ התקשורת שלו הרי אסור לחשוף שמות אף אחד לא יוכל לבקש ממני את השמות כי אסור לי לתת, מה שנעשה אחת לחודש לפחות נשחרר סיפור של התרת עגונה.
אבל דודי הציבור לא טיפש וחבל שאתה לא ער וקורא את התגובות לסיפורים שלך שהלוואי והיו קוראים במציאות. הגב' שושנה כץ  Shoshanna Keats-Jaskoll כתבה את התגובה הבאה באתר הפייסבוק של דודי לאו: "ומה עם התיק שיושב אצלך שנתנו גט לפני 3 שנים ועדיין לא נתתם תעודת גירושין?"
אגב, תתקן באתר הפייסבוק שלך שלא יראו שאתה בור ועם הארץ ואני מצטט: "הרב הראשי, הרב לאו, ממשיך להתיר עגונים ועגונות". אין מושג של גבר שהוא עגון משתי טעמים: א. הגבר הוא זה שנותן את הגט. ב. אם רואים שהאישה מעכבת סתם נותנים לבעל היתר מאה רבנים.
דודי שלנו, אנחנו מצפים שתתחיל קצת ללמוד דיני אבן העזר שכן אתה עוסק בדברים חמורים זה לא מצחיק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.