רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


גירא ב'קול החרדי': סערה חדשה בפתח! חסידי סלונים זועמים על דברי ח"כ משה גפני לבלום ב'קו עיתונות' ומבטיחים "לא נעבור לסדר היום על הפגיעה באדמו"ר".
 --------------------
הסקופים: הרה״צ רבי ישראל ברזובסקי בן האדמו״ר מסלונים ורב הקהילה בביתר מחה הבוקר כנגד דבריו של ח"כ משה גפני על המאבק בעמנואל ופתיחת בי״ס הנפרד בעיר
--------------------
ברוך דיין האמת: אביו של השר נפתלי בנט נפטר הבוקר. בן 73
 --------------------
שני אישים חרדים ברשימת המשפיעים של 'דה מרקר': יעקב ליצמן ומשה גפני.
 --------------------
כאשר שמע כ"ק מרן האדמו"ר מזלאטשוב שליט"א על השבעתו של ר' יענ'קל ליצמן כשר הבריאות הגיב ואמר: "אשריו שמקיים הוראות רבותיו, למרות שלא חפץ בתפקיד אך כשליח ציבור אמיתי מקבל עליו את העול. חפץ השם בידו יצלח לסייע לכל הפונים אליו מתוך בריאות והרחבה".
--------------------
בביטאון 'בית משיח' מתפרסמת מתקפה חריפה במיוחד נגד מינויו של ליצמן לתפקיד שר הבריאות • בכתבה מצוטטים דבריו של הרבי מחב"ד "דעתי ברורה, שההשתתפות בקואוליציא ועל אחת כמה וכמה, במשרת מיניסטר אסורה בהחלט על פי שולחן ערוך"
--------------------
ירוניה: אריה דרעי מסרב להגיע להצבעה על התקציב ומי שמושך זמן במליאה עבור הקואליציה הוא סגן שר האוצר מטעם ש"ס איציק כהן, מקורבו של דרעי.
 --------------------
 יצחק יוסף ביקר בבית החולים לניאדו ולאחר מכן נועד עם מרן האדמו"ר מצאנז במעונו לקראת ראש השנה.
 --------------------
סגן שר האוצר יצחק כהן לקאהן וחכם ב'קול חי': "התקציב שאושר הלילה הוא חברתי בזכות דרעי, ליצמן וכחלון. תקציב הישיבות וקצבאות הילדים בזכות ש"ס. נביא עוד הישגים לשכבות החלשות עד הקריאה השניה והשלישית".
--------------------
גירא אמש ב'קול החרדי': נין האדמו"ר מטאהש זצ"ל, חתן בן 19, נעצר בנתב"ג, באשמת עריקות. בני משפחתו המריאו בלעדיו לארה"ב.
 --------------------
אוריה אלקיים בגל"צ: סוף לסחבת בטיפול באלימות נגד החיילים החרדים? פרקליט המדינה החליט על רפרנטים מצה"ל, המשטרה והפרקליטות שיטפלו בתלונות החיילים.
 --------------------
'משפחה': הקואליציה מטהרת את הטמאים - חברי הכנסת החרדים בחרו לא להתייחס לפרסומים, שנתניהו נצפה במסעדת טריפות באיטליה.
--------------------
 מינוי יעקב ליצמן לשר: 'המודיע' ו'המבשר - כותרת בעמוד הראשון. 'יתד' - ידיעה בעמוד 7. 'הפלס' ידיעה בעמוד ב' "אושר מינוי חה"כ ליצמן לשר הבריאות".
 --------------------
דובר צה"ל מוסר כי הלילה תקף צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר מתחם צבאי השייך לארגון הטרור חמא"ס בצפון רצועת עזה ממנו בוצע ירי לעבר נתיב העשרה אמש.
 --------------------
הסקופים: נכד האדמו”ר מטאהש זצ”ל נעצר הלילה בנתב”ג על רקע עריקות מצ”ל לאחר שלא התייצב בלשכת גיוס.
--------------------
אריה ארליך בטוויטר על תוצאות סקר TGI: "כך נפלה חברת סקרים שהיתה ידועה בעבר באמינותה, לרגלי חבר-ליצים מחוג ידוע בירושלים שמספסרים בטפסים ומתעתעים בסוקרים"
 --------------------
נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר אהרן ברק בתוכנית הפרקליטים ב'קול ברמה' עם עו"ד רודין ובאך: "בית המשפט העליון לא נגד הציבור החרדי - הייתי שמח לראות עוד שופטים חרדים".
 --------------------
גדעון לוי במאמר ב'הארץ' בכותרת: 'מיניסטר טוב בשטריימל': "הממשלה לא משופעת בשרים מעוררי התפעלות ועשייה סוציאלית, והנה, מבליחים שני נרות חברתיים. שר הכלכלה אריה דרעי, ושר הבריאות ליצמן. אלומות אור בחשיכה".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



--------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: הנתון לגבי הפלס [בסקר טי ג'י איי], חוצה את המונח של הזוי ותלוש מהמציאות. הפרמטרים ידועים בתעשיה. אלא אם ה-1 בספטמבר התחלף עם ה-1 באפריל.
 --------------------
מעצר נין מרן האדמו"ר מטאהש זצ"ל - העסקן ר' חיים שולמן בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "הוא התייצב כל פעם שביקשו ממנו בלשכת הגיוס ועבר כל הבדיקות, העסקן שטיפל בנושא הודיע למשפחתו שהכל בסדר והוא קיבל פטור על רקע פרופיל נמוך פטור והוא נשלח בדואר, אבל היות שיש המון שיבושים בזמן האחרון בדואר אז זה מתעכב, הטענות של הרשויות כי הוא ניסה להימלט מהארץ משוללות כל יסוד - המשפחה במשך כל השנים יצאו לקנדה לחגים, היו בטוחים שהפטור כבר בדואר ומעודכן במערכת המחשבים בנתב"ג. שמו לתפילה: החתן הרב אלימלך בן נחמה גיטל רבקה".
--------------------
גל"צ: קירות ביתו של בכיר במערך גיוס החרדים לצה"ל רוסס הלילה בכתובות נאצה.
 --------------------
סקר TGI: סוף השבוע: משפחה - 16.8%, יתד - 16.4%, המודיע - 16.2%, המבשר - 9.9%, בקהילה - 7.2%, יום ליום - 4.6%, שעה טובה - 1.8%. קו עיתונות - 27.8%, מרכז העניינים - 28.2%
 --------------------
יו"ר מועצת הנשים של תנועת ש"ס הרבנית יפה דרעי הבוקר בפגישה עם סייעות עיריית ירושלים "לאחר מאמצים רבים ופגישות עם כלל הגורמים, מקווה מאד שבימים הקרובים נוכל לבשר על פתרון לכלל הסייעות".
--------------------
 סקר TGI המתפרסם היום: רדיו 'קול חי' עם 28.6% חשיפה. רדיו 'קול ברמה' - 28.4%.
 --------------------
סגן השר פרוש משתתף בצערו של שר החינוך בנט על פטירת אביו: "היה אוהב הארץ, בנו, ממשיך את דרכיו בפעולות ומאמצים למען בניין הארץ וחינוך ילדיה. בהמשך עבודתו ינוחם".
 --------------------
עיתוני המגזר הליטאי בסקר TGI החדש: יתד נאמן בירידה - הפלס בעליה דרמטית: 'הפלס' בסוף השבוע עולה מ- 16.7% ל- 18.6% ובאמצע השבוע עולה מ - 11.9% ל - 15.4% 'יתד נאמן' בסוף השבוע יורד מ 20.4% ל- 19.2% בחינמון יורד מ - 57.9% ל - 57.4%.
--------------------
שיף ב'בחדרי': שר הבריאות ליצמן נכנס כעת להתברך אצל האדמו"ר מגור לרגל מינויו לשר.
 --------------------
כנסת: הח"כים אישרו את החלטת הממשלה להחזיר למשרד הבינוי את שמו המקורי - משרד הבינוי והשיכון.
 --------------------
ישראל כהן ב'כיכר': ר"ע חיפה יונה יהב שיגר מכתב לח"כ גפני בו תוקף בחריפות את נציג 'דגל' מיכי אלפר ומבהיר כי לא ימנה אותו לסגן ראש העיר.
--------------------
רונן כץ בטוויטר: פרישתו של ח"כ שרון גל באה בשל לחצים כבדים מטעם הבעלים של 'ערוץ 20'. חוזה טאלנט 120.000 שקל ל-5 שנים. הצעה שלא ניתן לסרב לה.
--------------------
חיים אילוז בטוויטר: אז למה השר ליצמן לא הזכיר את הוריו בהשבעה? לסביבתו אמר כי זה לא יום חג וזה לא ממש נחת להוריו. "אם הייתי רב גדול הייתי מזכירם בהכתרה", אמר.
--------------------
אשדוד: חברי מועצת העיר מטעם אגו"י החרימו את ישיבת המועצה במחאה נגד ראש העיר לסרי.
--------------------
ישראל כהן ב'כיכר': ר"ע חיפה יונה יהב שיגר מכתב לח"כ גפני בו תוקף בחריפות את נציג 'דגל' מיכי אלפר ומבהיר כי לא ימנה אותו לסגן ראש העיר
--------------------
גירא אצל מימרן ב'קול חי': וטו של ש"ס, בעיקר נגד מינוי דיינים ספרדים דת"ל לביה"ד הגדול, מסבך את שקד ומעלה חשש כבד - מינוי הדיינים שוב יידחה.
--------------------
 ח"כ (לשעבר) אורן חזן לנתניהו בנאום מעל בימת הכנסת: "הדח את שר הבטחון, ושעה יפה אחת קודם".
--------------------
יורם אהרוני אחמ"ש במכס נתב"ג בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "תפסנו מזוודה עמוסה ב-108 אתרוגים שהגיעו עם נוסע בריטי שעבר במסלול הירוק וניסה להכניסם ארצה מבלי להצהיר עליהם כנדרש, בכדי לחמוק מבדיקה ומתשלום מס. האתרוגים, ששוויים מוערך בלמעלה מ-13,000 ₪ מחוייבים באישור משרד החקלאות לשם כניסה ארצה". ומתייחס גם לכוונה לסכל הברחות ב'אפס סובלנות' בחזרה מציון רבי נחמן באומן. וכמה פקטים סיגריות/אלכוהול מותר להעביר בגבול בצורה חוקית?
--------------------
 מהדורת חצות בסקופים:
ירון אברהם - 'ערוץ הכנסת' בראיון: בש”ס הבינו שיש עודף תקציבי ומאיימים לעצור את ההצבעה על התקציב בהמשך.
• דורון כהן מנכ”ל משרד האוצר לשעבר בראיון: דרישות דרעי לא יסייעו לחלשים, אלא יצריכו הקמה של ועדות על גבי ועדות ללא תועלת לציבור.
• מזעזע, הספרדים סומנו בצהוב, העיתונאי קובי נחשוני בראיון על המסמך שחשף ב'ווינט' מת”ת הרא”ם בירושלים: המשפחות הספרדיות מסומנות, 17% ספרדים לפי המסמך.
• המאבק על סמינר מאיר בבני ברק, יצחק אריאל בנה של הרבנית אריאל שמונתה לסגנית על ידי הרב שמואל מאיר בראיון.
עד ראיה למהומה והעימות של המאבטח עם הרב מאיר. ואחיינו של הרב מאיר יחזקאל גרוסברד חושף את תמליל השיחה של ר”ע ב”ב זייברט עם המנהל בביתו.
• עו”ד משה מורגנשטרן שנבחר למשנה ראש מחוז ת”א של לשכת עורכי הדין בראיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.