רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


יערה שפירא בגל"צ : ‏פרסום ראשון: בחור חסידי בגיל 19 התנצר היום בבוקר המשפחה עדיין לא יודעת. פרטים בהמשך - מקור: גל"צ

נס באשדוד: בת"ת גור רובע ג', עץ קרס על ילד בן 4 כששיחק במגלשה בחצר גן הילדים. פונה לבית החולים ברזילי במצב קל.

שר הבריאות יעקב ליצמן בוועידת 'כלכליסט': "מי שיחכה יותר משבועיים ל-MRI שיתקשר אלי. אחרי שנחייב כל בי"ח להפעיל MRI אין סיבה לחכות מעל שבועיים. אשים עוזר מיוחד בלשכה לזה".

ראש עיריית כפר יונה ל'חב"ד-שטורעם': "הטענה נגד גן חב"ד בעיר הינה שקר גס. משרד החינוך לא העניק לגן סמל מוסד ומחפש כעת להצדיק את העוול".

הסקופים: אברך כולל ירא שמים מהעיר אלעד התמוטט הבוקר ברחוב לאחר שבתו סורבה לסמינרים האשכנזיים בעיר בעוון היותה ספרדיה. שובצה למוסד ניסיוני בשלבי הרצה

גל"צ: מקורות ברמאללה: אבו מאזן אינו מתכוון לפרוש בקרוב מתפקידו כראש הרשות הפלסטינית.

איתי גדסי בטוויטר על פרשת סמינר מאיר בב"ב: הרב שמואל מאיר נכנס לסמינר יחד עם הרבנית אריאל וזימן את הצוות לישיבה דחופה

שר הכלכלה אריה דרעי הגיע הבוקר בסיור פתיחת שנת הלימודים בסמינר החדש באלעד.

רשת ב': גן ילדים של חב"ד בכפר יונה מושבת, משום שמחצית ההורים אינם מוכנים שילדיהם ילמדו עם ילדים ממוצא אתיופי.

אלעד: הסתיים הליך השיבוץ כפי שהתחייב ראש העיר. כל התלמידות שובצו בתיכונים ויכולות להתחיל את שנת הלימודים. אבי גרינצייג: הבנות שנותרו קיבלו הלילה הודעה על שיבוצן בסמינר ליברמן (הסמינר הספרדי בעיר)

ישראל לוין מנהל סמינר הישן לקאהן וחכם ב'קול חי': "מעולם לא ספרתי ולא אספור כמה ספרדיות יש אצלנו. הורים זועמים אמרו לי שלא ישלחו הבוקר את בנותיהן. כואב לי על כל בת שלא התקבלה. זה כמו מחט בבשר החי".

גל ברגר בטוויטר: עיתון סעודי: אבו מאזן הודיע שלשום למלך ירדן על רצונו להתפטר.

מנהל סמינר הישן ישראל לוין במתקפה ב'המבשר' נגד עיריית ירושלים: "לא יעלה על הדעת שעיריית ירושלים תהפוך לסמכות חינוכית במוסד תורני. אמשיך את המאבק עד שנשיג צדק לתלמידות".

בצלאל קאהן בטוויטר: שנה אחרי מהומות "שפות ותרבויות" בבית שמש, הלילה נתלה שלט "משכנות דעת" על הבניין שנכבש בחסות ביהמ"ש. הישג חרדי מתוק.

מני גירא בטוויטר: הפיוס נמשך. מאיר פרוש נצפה בצהריים יוצא ממעונו של האדמו"ר מבאיאן ברחוב בר גיורא בירושלים. זו הפעם השנייה בתקופה האחרונה.

'בחדרי': בעיריית בני ברק טוענים כי מכתב מינויה של הרבנית אריאל לניהול סמינר הרב מאיר לא הגיע לידיהם. ומינוי הרבנית ברנשטיין היה "באופן מכובד ביותר"

'חב"ד און ליין': בצהריים החל הרישום בחב"ד למערכת המוגנת לסמארטפונים. רבני הקהילות והמשפיעים הודיעו כי יפעלו על כל בעלי המכשירים להתקין את מערכת ההגנה בימים הקרובים.

לגלריה כנסו כאן:



שר הכלכלה אריה דרעי הגיע עם אנשי משרד הכלכלה ומלכיאלי לסיור בפרויקט 'מתחברים' בניהול בני מחלב.

צביקה גרוניך ב'כיכר': מני נפתלי אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מעיד: "הזמנתי שרימפסים לבית רה"מ נתניהו.  הוא אוכל בשר וחלב".

מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:

סוער! מנהל הסמינר הישן בירושלים ישראל לוין בראיון נטול כפפות: ״הסערה היום רק התחילה, היא רחוקה מסיום. רוצים לדחוף לי בכיתה 46 בנות ולהרוס את המוסד. חלק מהבנות כלל לא עברו בדיקה רוחנית. אין פה בכלל אפליה עדתית, דוחפים את זה לכותרות כי זה נתפס טוב ומשכנע בוחרים. אני מחזיק מזכירות ספרדיות. עושים לנו עוול. מכפישים אותנו״.
מני גירא: ״סאגת הסמינרים: בב״ב - טלטלה ב'מאיר', קרב על השליטה - מכתבים סותרים יוצאים בזה אחר זה, בני המנהל נאבקים נגד הפקעת השליטה מידיהם ומינוי מנהלת עצמאית. באלעד - הורי הבנות מסרבים להצעה לשיבוץ בסמינר 'בית מרגלית' במקום לאשכנזיים, בטענה כי אינו מתאים. בנוסף, הורי בי"ס ישביתו מחר הלימודים כיוון שהשיפוץ לא הסתיים״.
ההתאבדות ברכסים - נתי חייק ח״מ רכסים בראיון: ״עושים עוול למשפחה בזה שלוקחים את הטרגדיה כסיפור פוליטי ציבורי. אנחנו יכולים להגיד: ידינו לא שפכו את הדם. התקבלה החלטה לשבץ את הילדה לבי״ס מסוים, האבא ערער למשרד החינוך, במשרד גיבו את החלטת המועצה, קל להיתפס ולהאשים את אישי הציבור, יש פרטים חסויים הנמצאים בוועדה״.
הבחירות באור יהודה - עוזי אהרון יו״ר ש״ס באור יהודה בראיון: ״נשיא המועצת הכריע לי לפרוש, מבחינתי זה הלכה למשה מסיני, תוך יומיים אפרוש. הצלחתי כבר לצבור תאוצה חזקה בשטח. יש טרנד כרגע בעיר שרוצים דווקא אישה לראשות העיר״.
מאבק חדש בירושלים - מיכאל שמש גל״צ בראיון: ״מיזם האופניים אמור להיות העתק הדבק מהטיילת בת״א. המכרז אמור לצאת לקראת 2016, אבל אף זכיין לא ירצה להפעיל אם לא יקבל אישור לעבוד בשבת. החרדים ילחמו ולא יתנו לברקת להפוך את ירושלים לת״א״.

מהדורת חצות בסקופים:
פרשת ההשתלטות על סמינר מאיר בבני ברק.
• הרב שמואל מאיר מגיב לראשונה בקולו בשיחה עם ישראל כהן: "אני ממשיך לנהל את הסמינר והרבנית אריאל מנהלת זמנית".
• פרשת עמנואל 2? בתי משפט קובעים לסמינרים, הרב ישראל לוין מנהל הסמינר הישן: שיבצו לנו בנות שכלל לא נרשמו אצלינו כך שאין לנו מושג מבחינה רוחנית מה מצבן.
• שמואל אבהוב מנכ”ל משרד החינוך לשעבר מגיב בחריפות: יש כאן במאה אחוז אפליה על רקע עדתי, הכל התחמקויות.
• יועץ משרד החינוך אשר גולד וח”מ עירית אלעד אבי עידן בראיונות.
• עמרי מילמן מ'כלכליסט': תקציב המדינה יובא להצבעה השבוע, המפלגות החרדיות קיבלו את מה שהובטח להם עד ה-4 מיליארד האחרונים.
• הטרגדיה ברכסים, נתנאל חייק חבר מועצת העיר: השיקולים היו מקצועיים לחלוטין האשמות לא נכונות.
• ביקור השר דרעי בפרוייקט 'מתחברים' בנימין מחלב בראיון.
• כתב גל”צ מיכאל שמש על פרוייקט השכרת האופניים שעלול לגרור מאבק של החרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.