רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

חסיד ברסלב הצטרף לכוחות הכורדיים להילחם נגד ארגון הטרור 'דאעש'



מאת ברסלבר

חסיד ברסלב  טימותי פול יעקבס - וודוורת' בן 37 בעל אזרחות בריטית  שהצטרף ללחימה עם כוחות הכורדים בסוריה נגד דאעש, ומרסס את קירות המבנים שהוא משחרר בכתובות "נ נח נחמ נחמן מאומן".
בפוסט האישי שלו כתב על רקע המבנה: "דאעש הפכו את בית הספר הזה, חמישים קילומטרים מהבירה שלהם, א-רקה, לבית סוהר. הייתי חלק מלחימה נוראה באזור הזה. חבריי ואני הדפנו את דאעש כשהם ניסו לכבוש מחדש את בית הסוהר ממקום מושבם בכפר השכן". 
יעקבס שהה תקופה קצרה בארץ ישראל, בתקופה שבה שהה כאן, נחשף יעקבס לראשונה לחסידי ברסלב: "ראיתי חסידי נחמן שרוקדים בתל אביב ובירושלים, אבל היה זה חבר אורתודוקסי בלונדון ששכנע אותי להצטרף אליו לנסיעה לאומן. זה היה בראש השנה 2012, ומאז הייתי באומן כבר שלוש פעמים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.