רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

12 ב'מרכז החדשות'


אירוע רודף אירוע והיסטריה ב'נצח' לשיא בעקבות התיקון לחוק הגיוס
ביזוי כבוד התורה - מטורף מ'נצח' הגיע לפנות בוקר לביתו של חבר 'המועצת' הגרמ"ה הירש חבט על הדלת וקרא קריאות כנגד גזירת הגיוס. תלמידי ישיבת "בית מתתיהו" שעברו במקום סילקו את הבחור בצעקות וגערו בו.
פרסום ראשון!
שליחים מ'שערי חסד' הסתובבו בימים האחרונים באובססיביות בבתי עשרות ראשי ישיבות וניסו להחתימם על מכתב חמור נגד שלוחי גדולי ישראל, ראשי הישיבות סילקו את השליחים מבתיהם. הרב שוב שילדיו נמנים על 'נצח' הוחתם על המכתב.
מרים יד בתורת משה!
צבי כהן ממודיעין עילית שהתפרץ לכולל 'עטרת שלמה' במודיעין עילית בקריאות גנאי הגיש תביעה לערכאות נגד אברכים 'בני תורה' שסילקו אותו מהכולל. רבנים ב'עטרת שלמה': פנייתו לערכאות של כהן מהווה שפל חמור נוסף במעשיהם השפלים שכבר חצו מזמן את כל הגבולות וכל הקווים האדומים בפעולות שיטתיות להביא לחורבן עולם התורה, להמרדת בני הנוער, צעירים ומבוגרים בגדולי הדור, בפגיעה בכל הקדוש והיקר בדרך המסורה מדור דור".
שלומי אייכלר חושף: כחלק מהשת"פ עם ברקת, אפשטיין חמק היום מדיון להענקת סיוע לעסקים נפגעי הסופה בגלל סעיף המחייב את בעל העסק לכבד את חוק העזר ולסגור בשבתות בניגוד לעמדתו של ברקת.
ח"כ גפני על התיקון לחוק הגיוס היום: "היום עולה חוק הגיוס, הוא לא חוק שלנו, אנחנו לא רוצים אותו אפילו, אבל הוא הרע במיעוטו, הוא מאפשר למי שרוצה ללמוד תורה לעשות זאת ללא הפרעה, זה חשוב לנו, קריטי שהחוק הזה יעבור, כי מדובר בתיקון לחוק הקיים, זה לא חוק שלנו, אלא מתקן את המצב, ואנחנו מתפללים שהחוק יעבור".  דבריו המלאים.
מכשרים: 0799116528

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.