רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

הכה, אנס והשפיל את אשתו במשך שנים - אזהרה לפני שנפרסם יותר פרטים עם פירוט מלא שמות של כל מי בענין אם הוא לא יתן גט לאשתו

מאת ירושלמי

אונס, מכות והשפלות היו מנת חלקה של תושבת ירושלים במשך שנים - כך על פי כתב אישום שהוגש היום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד תושב העיר בן 45.
כתב האישום מפרט כי ההתעללות נעשתה גם בתקופה בה הייתה בהריון מתקדם, דבר שגרם לה לאבד את עוברה. הפרקליטות טוענת כי העבירות בוצעו במשך יותר מ-20 שנה והתקיימו בתדירות יום יומית. יחד עם כתב האישום הוגשה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים. 
התובע, עו"ד יובל קדר, טוען בכתב האישום כי הנאשם נהג להתפרץ לעבר אשתו בצעקות ולהכותה בתדירות כמעט יום יומית. הוא נהג לאיים עליה באלימות ובין היתר אמר לה כי "ישבור לה את העצמות" ו"עוד מילה אחת אני נותן בוקס ואת עפה מפה".
עוד נטען כי הנאשם נהג לסטור לה, להכותה באגרופים ובעיטות בכל חלקי גופה ולהטיחה בעוצמה ברצפה. במקרים בהם לא מלאה את דרישות הנאשם נאלצה האישה לישון על הרצפה. 
בנוסף, נטען בכתב האישום, דרש הנאשם לקיים התעללות מינית, פיזית והשפלות שנהג לכנותם כ"טקס שינה". טקס השינה היה קבוע, יום יומי, בכל יום מימות השנה כולל בימי נידתה. גם ילדיו לא חסו מאלימות וכתב האישום מייחס לנאשם גם עבירות אלימות שבוצעו, לכאורה, לרוב בתגובה על אי הצלחה בלימודים או התנהגות שאיננה לרוחו. במספר הזדמנויות פגע הנאשם באיבר מינו של בנו הפעוט באמצעות מחט.
בכתב האישום צוין כי "התנהגות הנאשם יצרה שליטה שלו באשתו באופן שזו חיה בתחושה קבועה כי לה עצמה אין זכות דיבור ואין זכות להתנגד לדרישותיו והחלטותיו של הנאשם, וכי עליה למלא אחר כל גחמותיו. אשתו ידעה כי אם לא תעשה כרצונו של הנאשם יפעיל כלפיה מסכת קללות, איומים ואלימות במשך שעות עד אשר תחדל מהתנגדותה ותקיים את הוראותיו".
המתלוננת נאלצה, נוכח התנהגותו הקשה של הנאשם כלפיה וכדי למנוע ממנו להתפרץ כלפיה ולהכות אותה, לבקש את סליחתו של הנאשם ולנסות לפייס אותו בכל עת שלא עמדה בדרישותיו או כשמעשיה לא מצאו חן בעיניו.
עוד נטען כי בד בבד החל הנאשם לקיים קשרים עם נשים מחוץ לנישואים. באחת הפעמים, אילץ את אשתו להסכים כי המאהבת שלו תבוא איתם לחופשה משפחתית באילת, ואף כפה עליה להצטרף אליהם בעת קיום יחסי המין. בפעם אחרת, לאחר שהכה את אשתו נמרצות, הוציאה עירומה אל חדר המדרגות, שם המתינה כחצי שעה, עד שנעתרה לדרישותיו והבטיחה לו שלא תתנגד לקשריו עם נשים אחרות. 
במועד אחר, במהלך חופשה משפחתית בלונדון, דרש מאשתו לפנות למנקה בבית המלון ולהביא אותה לחדרם לצורך קיום יחסי מין, ולאחר שזו סירבה צעק והיכה אותה. לאחר מכן המשיך ודרש ממנה להסכים להזמנת פרוצה לחדר המלון, והורה לה להמתין ערומה בחדר, ולאחר שהפרוצה סירבה לקיים עמו יחסי מין הכה הנאשם את אשתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.